LJA-837722182022-06-29T09:49:07.243AC-fuldmægtig søges til Arbejdsmarkedsafdelingen

Brænder du for at udvikle det grønlandske arbejdsmarked? Motiveres du af at gøre en positiv forskel for borgerne og samfundet? Har du let ved at indgå i konstruktivt samarbejde? Er du vores nye kollega?

Naalakkersuisut har stort fokus på at styrke arbejdskraftudbuddet og opkvalificering af borgerne til fremtidens arbejdsmarked. 

Vi søger en kollega med et strategisk overblik, der er klar på drifts- og analysearbejde og skabe fremdrift inden for de initiativer der skal igangsættes inden for arbejdsmarkedsområdet.

Vi tilbyder en selvstændig stilling på en spændende arbejdsplads med grundig oplæring og med gode muligheder for at sætte dit eget præg på din stilling. Du kommer samtidig til at arbejde med fokus på departementets ansvar, opgaver og udvikling i relation til arbejdsmarkedet.

Afdelingen har en bred vifte af opgaver fra udarbejdelse af politiske oplæg, udvikling af arbejdsmarkedsområdet, analyser og løbende sagsbehandling på afdelingens sagsområder og informationsarbejde om alle indsatserne.

Dine kvalifikationer og kompetencer  
Vi forestiller os, at du:

  • har en relevant akademisk uddannelse eller lign.
  • har gode it-kundskaber
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • kan arbejde selvstændigt, struktureret og målbevidst
  • er parat til at tage ansvar for fremdrift i opgaverne og for kvaliteten i opgaveløsningen
  • har fine kommunikative samarbejdsevner, skriftligt og mundtligt
  • er fleksibel, punktlig og udadvendt
  • er indstillet på, at der kan forekomme nogen rejseaktivitet
  • trives med en travl hverdag og kan jonglere flere typer arbejdsopgaver
Derudover:
  • Hvis du har erfaring med sagsbehandlingssystemet F2 eller andre sagsbehandlingssystemer, vil det være en fordel
  • Det er samtidig af betydning, at du har kendskab til det grønlandske samfund og kultur 
  • Det er en fordel, hvis du er dobbeltsproget: grønlandsk/dansk eller grønlandsk/engelsk
  • Du besidder naturligvis et godt humør og er en god kollega!
Dine opgaver
Det er vores mission at være med til at skabe et udviklende, fleksibelt og moderne arbejdsmarked i henhold til politiske ønsker og prioriteringer. Du vil komme til at arbejde med jordnære sagsbehandlingsopgaver såvel som visionære strategier og alt imellem.

Det skal pointeres, at stillingen vil inkludere megen skrivearbejde.

Dine primære arbejdsopgaver vil være
  • Udarbejdelse af notater mv.
  • Analysearbejde og udviklingsopgaver
  • Projektledelse, koordinering og tovholder
  • Igangsættelse af projekter jf. beskæftigelsesstrategien 2022-24, deriblandt Produktionsskolelignede forløb og fokus på den røde tråd i muligheder for opkvalificering 
  • Nordisk Netværk for Voksnes Læring (NVL)
Vi tilbyder
  • Et spændende og samfundsnyttigt job med gode udviklingsmuligheder
  • Personligt ansvar og råderum
  • Mulighed for at sætte dit præg på mange og spændende opgaver
  • Fine muligheder for kompetenceudvikling og efteruddannelse
  • De bedste kolleger!
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at henvende dig til afdelingschef Lona Lynge på +299 345624/ loly@nanoq.gl eller specialkonsulent Sussi Wille på +299 342849 / suwi@nanoq.gl.
Løn og ansættelsesforhold
Løn - og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.

Bolig
Der anvises ikke personalebolig til stillingen. Såfremt en ansøger allerede har personalebolig gennem ansættelse i Selvstyret, bibeholdes ret til anvist personalebolig. Personaleboligen er knyttet op på ansættelsesforholdet, og skal fraflyttes ved ansættelsesforholdets ophør.

Indsend ansøgning, CV, uddannelses- og kursusbeviser, samt andre relevante dokumenter ved at trykke Send ansøgning.
Vi modtager ikke ansøgninger via e-mail.
101IDK_DG_MAGDKDanmark2022-07-26T00:00:000000https://naalakkersuisut.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d21d98bf-190a-4d1f-a9b5-89d887df43da&languageKey=da-DKEuropaGrønlandKommuneqarfik SermersooqNuuk3826486Grønlands Selvstyre10Digitaliseringsstyrelsen / DigitalimikImaneq 43900NuukDKDanmarkGRLGrønland3826486_logo_large.jpg3826486_logo_small.jpg0364971301Digitaliseringsstyrelsen / Digitalimik
Imaneq 4
3900NuukDKDanmarkDKDanmark
8FuldtidMagisterjobIkke kategoriseret029-06-202213-07-202273Administration364971301Digitaliseringsstyrelsen / Digitalimik
Imaneq 4
3900NuukDKDanmarkGRLGrønland
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AC-fuldmægtig søges til Arbejdsmarkedsafdelingen

Grønlands Selvstyre

Nuuk

Indrykket
29-06-2022
Kontakt
Grønlands Selvstyre
Digitaliseringsstyrelsen / Digitalimik
Imaneq 4
3900 Nuuk
Kontakt
Digitaliseringsstyrelsen / Digitalimik
Imaneq 4
3900 Nuuk
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-06-2022
Udløber
26-07-2022
Kviknummer
LJA-83772218
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Brænder du for at udvikle det grønlandske arbejdsmarked? Motiveres du af at gøre en positiv forskel for borgerne og samfundet? Har du let ved at indgå i konstruktivt samarbejde? Er du vores nye kollega?

Naalakkersuisut har stort fokus på at styrke arbejdskraftudbuddet og opkvalificering af borgerne til fremtidens arbejdsmarked. 

Vi søger en kollega med et strategisk overblik, der er klar på drifts- og analysearbejde og skabe fremdrift inden for de initiativer der skal igangsættes inden for arbejdsmarkedsområdet.

Vi tilbyder en selvstændig stilling på en spændende arbejdsplads med grundig oplæring og med gode muligheder for at sætte dit eget præg på din stilling. Du kommer samtidig til at arbejde med fokus på departementets ansvar, opgaver og udvikling i relation til arbejdsmarkedet.

Afdelingen har en bred vifte af opgaver fra udarbejdelse af politiske oplæg, udvikling af arbejdsmarkedsområdet, analyser og løbende sagsbehandling på afdelingens sagsområder og informationsarbejde om alle indsatserne.

Dine kvalifikationer og kompetencer  
Vi forestiller os, at du:

  • har en relevant akademisk uddannelse eller lign.
  • har gode it-kundskaber
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • kan arbejde selvstændigt, struktureret og målbevidst
  • er parat til at tage ansvar for fremdrift i opgaverne og for kvaliteten i opgaveløsningen
  • har fine kommunikative samarbejdsevner, skriftligt og mundtligt
  • er fleksibel, punktlig og udadvendt
  • er indstillet på, at der kan forekomme nogen rejseaktivitet
  • trives med en travl hverdag og kan jonglere flere typer arbejdsopgaver
Derudover:
  • Hvis du har erfaring med sagsbehandlingssystemet F2 eller andre sagsbehandlingssystemer, vil det være en fordel
  • Det er samtidig af betydning, at du har kendskab til det grønlandske samfund og kultur 
  • Det er en fordel, hvis du er dobbeltsproget: grønlandsk/dansk eller grønlandsk/engelsk
  • Du besidder naturligvis et godt humør og er en god kollega!
Dine opgaver
Det er vores mission at være med til at skabe et udviklende, fleksibelt og moderne arbejdsmarked i henhold til politiske ønsker og prioriteringer. Du vil komme til at arbejde med jordnære sagsbehandlingsopgaver såvel som visionære strategier og alt imellem.

Det skal pointeres, at stillingen vil inkludere megen skrivearbejde.

Dine primære arbejdsopgaver vil være
  • Udarbejdelse af notater mv.
  • Analysearbejde og udviklingsopgaver
  • Projektledelse, koordinering og tovholder
  • Igangsættelse af projekter jf. beskæftigelsesstrategien 2022-24, deriblandt Produktionsskolelignede forløb og fokus på den røde tråd i muligheder for opkvalificering 
  • Nordisk Netværk for Voksnes Læring (NVL)
Vi tilbyder
  • Et spændende og samfundsnyttigt job med gode udviklingsmuligheder
  • Personligt ansvar og råderum
  • Mulighed for at sætte dit præg på mange og spændende opgaver
  • Fine muligheder for kompetenceudvikling og efteruddannelse
  • De bedste kolleger!
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at henvende dig til afdelingschef Lona Lynge på +299 345624/ loly@nanoq.gl eller specialkonsulent Sussi Wille på +299 342849 / suwi@nanoq.gl.
Løn og ansættelsesforhold
Løn - og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.

Bolig
Der anvises ikke personalebolig til stillingen. Såfremt en ansøger allerede har personalebolig gennem ansættelse i Selvstyret, bibeholdes ret til anvist personalebolig. Personaleboligen er knyttet op på ansættelsesforholdet, og skal fraflyttes ved ansættelsesforholdets ophør.

Indsend ansøgning, CV, uddannelses- og kursusbeviser, samt andre relevante dokumenter ved at trykke Send ansøgning.
Vi modtager ikke ansøgninger via e-mail.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Grønlands Selvstyre
Digitaliseringsstyrelsen / Digitalimik
Imaneq 4
3900 Nuuk
Kontaktperson
Digitaliseringsstyrelsen / Digitalimik
Adresse
Imaneq 4
3900 Nuuk
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-06-2022
Udløber
26-07-2022
Kviknummer
LJA-83772218
Jobtype
Fuldtid
Fag
Administration
Beliggenhed