LJA-850766022023-09-14T08:35:02.747AC-fuldmægtig til afdeling for arbejdsmarkedBrænder du for at være med til at udvikle det grønlandske arbejdsmarked? Motiveres du af at gøre en positiv forskel for borgerne og samfundet? Har du let ved at indgå i konstruktivt samarbejde? Er du vores nye kollega?



Der er mangel på arbejdskraft både faglært og ufaglært. Naalakkersuisut har stort fokus på at styrke arbejdskraftudbuddet og opkvalificering af borgerne til fremtidens arbejdsmarked. 

Vi søger en medarbejder, som kan varetage udviklingsopgaver, drifts- og analysearbejde samt redegørelsesarbejde inden for arbejdsmarkedsområdet foruden sagsbehandling af ILO-konventioner, som Grønland har tiltrådt.



Vi tilbyder en selvstændig stilling på en spændende arbejdsplads med gode muligheder for at sætte dit eget præg på din stilling. Du kommer samtidig til at arbejde med fokus på departementets ansvar, opgaver og udvikling i relation til arbejdsmarkedet.



Afdelingen har en bred vifte af opgaver fra udarbejdelse af politiske oplæg, udvikling af arbejdsmarkedsområdet, analyser og løbende sagsbehandling på afdelingens sagsområder og informationsarbejde om alle indsatserne.



Du bliver samtidig del af et godt kollegialt arbejdsmiljø, hvor vi sammen har fokus på trivsel, udvikling og sammenhold.



Dine kvalifikationer og kompetencer 



Vi forestiller os, at du:
  • har en relevant akademisk uddannelse
  • har gode it-kundskaber
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • kan arbejde selvstændigt, struktureret og målbevidst
  • er parat til at tage ansvar for fremdrift i opgaverne og for kvaliteten i opgaveløsningen
  • har fine kommunikative samarbejdsevner, skriftligt og mundtligt
  • er fleksibel, punktlig og imødekommende 
  • er indstillet på, at der kan forekomme nogen rejseaktivitet
  • trives med en travl hverdag og kan jonglere flere typer arbejdsopgaver

Derudover:
  • Hvis du har erfaring med sagsbehandlingssystemet F2 eller andre sagsbehandlingssystemer, vil det være en fordel.
  • Det er samtidig af betydning, at du har kendskab til det grønlandske samfund og kultur. 
  • Det er en fordel, hvis du er dobbeltsproget: grønlandsk/dansk eller grønlandsk/engelsk.
  • Du besidder naturligvis et godt humør og er en god kollega!

Dine opgaver
Det er vores mission at være med til at skabe et udviklende, fleksibelt og moderne arbejdsmarked i henhold til politiske ønsker og prioriteringer. Du vil komme til at arbejde med jordnære sagsbehandlingsopgaver såvel som visionære strategier og alt imellem.



Det skal pointeres, at stillingen vil inkludere en del skrivearbejde.



Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Udarbejdelse af notater mv.
  • Analysearbejde og udviklingsopgaver
  • Redegørelsesarbejde
  • Afrapportering ift. ILO-konventioner
  • Sekretær for ILO-udvalg

Vi tilbyder

  • Et spændende og samfundsnyttigt job med gode udviklingsmuligheder
  • Personligt ansvar og råderum
  • Mulighed for at sætte dit præg på mange og spændende opgaver
  • Fine muligheder for kompetenceudvikling og efteruddannelse
  • De bedste kolleger!

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at henvende dig til afdelingschef Lona Lynge på +299 345624/ loly@nanoq.gl

Løn og ansættelsesforhold

Løn - og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.



Bolig
Der anvises ikke personalebolig til stillingen. Såfremt en ansøger allerede har personalebolig gennem ansættelse i Selvstyret, bibeholdes ret til anvist personalebolig. Personaleboligen er knyttet op på ansættelsesforholdet, og skal fraflyttes ved ansættelsesforholdets ophør.



Indsend ansøgning, CV, uddannelses- og kursusbeviser, samt andre relevante dokumenter ved at trykke Send ansøgning.


Vi modtager ikke ansøgninger via e-mail.

101IDK_DG_MAGDKDanmark2023-10-04T00:00:000000https://naalakkersuisut.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=9fc89a66-5544-4f88-80f9-f93ff9d1791a&languageKey=da-DKEuropaGrønlandKommuneqarfik SermersooqNuuk4789770Naalakkersuisut11Departementet for Erhverv, Handel, Råstoffer, Justitsområdet og LigestillingImaneq 43900NuukDKDanmarkGRLGrønlandnew1675328603_logo_large.pngnew1675328621_logo_small.png0366179222Lona Lynge
Kommuneqarfik Sermersooq
Aqqusinersuaq 53900+299 34 56 24NuukDKDanmarkGRLGrønland
8FuldtidMagisterjobIkke kategoriseret073Administration366179222
Kommuneqarfik Sermersooq
Aqqusinersuaq 53900NuukDKDanmark
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AC-fuldmægtig til afdeling for arbejdsmarked

Naalakkersuisut

Nuuk

Indrykket
14-09-2023
Kontakt
Naalakkersuisut
Departementet for Erhverv, Handel, Råstoffer, Justitsområdet og Ligestilling
Imaneq 4
3900 Nuuk
Kontakt
Lona Lynge 
Tlf
+299 34 56 24
Kommuneqarfik Sermersooq
3900 Nuuk
Grønland
Praktisk information
Oprettet
14-09-2023
Udløber
04-10-2023
Kviknummer
LJA-85076602
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Brænder du for at være med til at udvikle det grønlandske arbejdsmarked? Motiveres du af at gøre en positiv forskel for borgerne og samfundet? Har du let ved at indgå i konstruktivt samarbejde? Er du vores nye kollega?



Der er mangel på arbejdskraft både faglært og ufaglært. Naalakkersuisut har stort fokus på at styrke arbejdskraftudbuddet og opkvalificering af borgerne til fremtidens arbejdsmarked. 

Vi søger en medarbejder, som kan varetage udviklingsopgaver, drifts- og analysearbejde samt redegørelsesarbejde inden for arbejdsmarkedsområdet foruden sagsbehandling af ILO-konventioner, som Grønland har tiltrådt.



Vi tilbyder en selvstændig stilling på en spændende arbejdsplads med gode muligheder for at sætte dit eget præg på din stilling. Du kommer samtidig til at arbejde med fokus på departementets ansvar, opgaver og udvikling i relation til arbejdsmarkedet.



Afdelingen har en bred vifte af opgaver fra udarbejdelse af politiske oplæg, udvikling af arbejdsmarkedsområdet, analyser og løbende sagsbehandling på afdelingens sagsområder og informationsarbejde om alle indsatserne.



Du bliver samtidig del af et godt kollegialt arbejdsmiljø, hvor vi sammen har fokus på trivsel, udvikling og sammenhold.



Dine kvalifikationer og kompetencer 



Vi forestiller os, at du:

  • har en relevant akademisk uddannelse
  • har gode it-kundskaber
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • kan arbejde selvstændigt, struktureret og målbevidst
  • er parat til at tage ansvar for fremdrift i opgaverne og for kvaliteten i opgaveløsningen
  • har fine kommunikative samarbejdsevner, skriftligt og mundtligt
  • er fleksibel, punktlig og imødekommende 
  • er indstillet på, at der kan forekomme nogen rejseaktivitet
  • trives med en travl hverdag og kan jonglere flere typer arbejdsopgaver

Derudover:
  • Hvis du har erfaring med sagsbehandlingssystemet F2 eller andre sagsbehandlingssystemer, vil det være en fordel.
  • Det er samtidig af betydning, at du har kendskab til det grønlandske samfund og kultur. 
  • Det er en fordel, hvis du er dobbeltsproget: grønlandsk/dansk eller grønlandsk/engelsk.
  • Du besidder naturligvis et godt humør og er en god kollega!

Dine opgaver
Det er vores mission at være med til at skabe et udviklende, fleksibelt og moderne arbejdsmarked i henhold til politiske ønsker og prioriteringer. Du vil komme til at arbejde med jordnære sagsbehandlingsopgaver såvel som visionære strategier og alt imellem.



Det skal pointeres, at stillingen vil inkludere en del skrivearbejde.



Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Udarbejdelse af notater mv.
  • Analysearbejde og udviklingsopgaver
  • Redegørelsesarbejde
  • Afrapportering ift. ILO-konventioner
  • Sekretær for ILO-udvalg

Vi tilbyder

  • Et spændende og samfundsnyttigt job med gode udviklingsmuligheder
  • Personligt ansvar og råderum
  • Mulighed for at sætte dit præg på mange og spændende opgaver
  • Fine muligheder for kompetenceudvikling og efteruddannelse
  • De bedste kolleger!

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at henvende dig til afdelingschef Lona Lynge på +299 345624/ loly@nanoq.gl

Løn og ansættelsesforhold

Løn - og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.



Bolig
Der anvises ikke personalebolig til stillingen. Såfremt en ansøger allerede har personalebolig gennem ansættelse i Selvstyret, bibeholdes ret til anvist personalebolig. Personaleboligen er knyttet op på ansættelsesforholdet, og skal fraflyttes ved ansættelsesforholdets ophør.



Indsend ansøgning, CV, uddannelses- og kursusbeviser, samt andre relevante dokumenter ved at trykke Send ansøgning.


Vi modtager ikke ansøgninger via e-mail.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu
Job i virksomheden

Del dette job

Virksomhedsinformation
Naalakkersuisut
Departementet for Erhverv, Handel, Råstoffer, Justitsområdet og Ligestilling
Imaneq 4
3900 Nuuk
Kontaktperson
Lona Lynge 
Tlf
+299 34 56 24
Adresse
Kommuneqarfik Sermersooq
3900 Nuuk
Grønland
Praktisk information
Oprettet
14-09-2023
Udløber
04-10-2023
Kviknummer
LJA-85076602
Jobtype
Fuldtid
Fag
Administration
Beliggenhed