LJA-844721952023-01-30T11:39:14.967AC-fuldmægtig til institutsekretariat ved Roskilde Universitet

Har du flair for tal og ressourcestyring? Har du sans for både detaljerne og kan skabe overblik og kan du formidle den nødvendige information til ledelsen? Er du analytisk og glad for at arbejde med excel-ark?  Så er det måske noget for dig at søge vores ledige stilling som AC-fuldmægtig i institutsekretariatet på Institut for Kommunikation og Humanistisk Videnskab (IKH).

Vi søger en medarbejder, der kan være med til at sikre en kompetent ressourcestyring i tæt samarbejde med instituttets ledelse og 10 studieledere. Blandt andet står vi overfor en stor udviklingsopgave i at styrke vores måde at ressourcestyre undervisningstimerne på instituttet. Det indebærer, at der både skal ses på smartere måder at registrere selve undervisningstiden, og der skal udvikles mere optimale processer og arbejdsgange ift. at skabe godt overblik over undervisningstimerne.

Du skal også hjælpe med nøgletalsanalyser og budgetanalyser for instituttets ledelse, herunder vil du få en rolle ift instituttets økonomistyring. Endelig skal du servicere instituttets forskere og undervisere samt stå for forskellige interne opgaver i sekretariatet.  Sammen med dine kollegaer vil du være tæt involveret i udvikling af arbejdsgange og systemunderstøttelse. Sekretariatet har også et tæt samarbejde med RUCs fælles administration, og du vil derfor også få arbejdsrelationer til kolleger på tværs af RUC.

Stillingen er placeret i institutsekretariatet i en travl organisation med masser af udfordringer og stor bredde i opgaveløsningen. Vi er 15 dygtige og engagerede administrative kolleger, som har et godt socialt miljø og en uhøjtidelig omgangstone, og vi prioriterer vores faglighed højt.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Time- og ressourcestyring, både drift og udviklingsopgaver, i tæt samarbejde med instituttets ledelse
  • Levering af nøgletal omkring forskning og uddannelse som ledelsesunderstøttelse
  • Udarbejdelse af analyser og strategioplæg på grundlag af nøgletal
  • Bidrage til instituttets økonomistyring
  • Evt. sekretariatsbetjening af instituttets udvalg
  • Interne opgaver i sekretariatet, herunder fx at arrangere møder, seminarer og konferencer, vedligehold og opdatering af instituttets intranet mv. samt diverse ad-hocopgaver

 

Vi lægger vægt på, at du:

  • Både har sans for detaljen og forståelse for de overordnede linjer i en kompleks ressourcestyring.
  • Er en haj til Excel
  • Er struktureret og holder af at systematisere og skabe overblik
  • Er god til at kommunikere og kan formidle data
  • Er analytisk og kan bidrage til at udvikle og effektivisere administrative systemer og arbejdsgange.
  • Kan prioritere og bevare overblikket, når der er mange bolde i luften.
  • Kan arbejde selvstændigt og opsøgende.
  • Er et imødekommende, positivt og uformelt menneske med et godt humør.

Det er en fordel, men ikke en betingelse, at du har erfaring fra universitetsverdenen, og du må også gerne have erfaring med projektstyring og procesledelse. Du kan også være nyuddannet med mod på at springe ud i nye opgaver.

Løn og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling som AC-fuldmægtig på 37 timer ugentligt, inkl. frokost. Stillingen er til besættelse fra 1. april 2023. Ansættelse og aflønning sker efter principperne i Ny Løn og efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. RUC er en fleksibel arbejdsplads, og der er mulighed for hjemmearbejde.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte sekretariatsleder Stella Dyrberg-Jessen på tlf. 2887 0052. Vi forventer at holder ansættelsessamtaler den 22. februar 2023.

Ansøgning  

Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/ 

Ansøgningen skal indeholde:  

1. Motiveret ansøgning
2. CV  
3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er d. 19. februar 2023.  

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os. 

Roskilde Universitets fornemmeste opgave er eksperimenterende, nyskabende former for læring, forskning og problemløsning, som flytter samfundet fremad. Vi uddanner kompetente tværfaglige kandidater og skaber videnskabelige resultater af højeste kvalitet gennem åbenhed, involvering og videndeling.
Roskilde Universitet har ca. 6.500 studerende, 900 ansatte og 800 mio. kr. i årlig omsætning.


101IDK_DG_MAGDKDanmark2023-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1310&ProjectId=146865&DepartmentId=18969&MediaId=4618&SkipAdvertisement=trueEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde1876054Roskilde Universitet11Universitetsvej 14000RoskildeDKDanmarkDKDanmark1876054_logo_large.jpgwww.ruc.dk1876054_logo_small.jpg155.6529120012.14339300326965306DKDanmarkDKDanmark8FuldtidMagisterjobIkke kategoriseret073Administration248Analyse163Økonomi og regnskab326965306DKDanmarkda-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AC-fuldmægtig til institutsekretariat ved Roskilde Universitet

Roskilde Universitet

Roskilde, Midtsjælland

Indrykket
30-01-2023
Kontakt
Roskilde Universitet
Universitetsvej 1
4000 Roskilde
Praktisk information
Oprettet
30-01-2023
Udløber
19-02-2023
Kviknummer
LJA-84472195
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Analyse, Økonomi og regnskab

Har du flair for tal og ressourcestyring? Har du sans for både detaljerne og kan skabe overblik og kan du formidle den nødvendige information til ledelsen? Er du analytisk og glad for at arbejde med excel-ark?  Så er det måske noget for dig at søge vores ledige stilling som AC-fuldmægtig i institutsekretariatet på Institut for Kommunikation og Humanistisk Videnskab (IKH).

Vi søger en medarbejder, der kan være med til at sikre en kompetent ressourcestyring i tæt samarbejde med instituttets ledelse og 10 studieledere. Blandt andet står vi overfor en stor udviklingsopgave i at styrke vores måde at ressourcestyre undervisningstimerne på instituttet. Det indebærer, at der både skal ses på smartere måder at registrere selve undervisningstiden, og der skal udvikles mere optimale processer og arbejdsgange ift. at skabe godt overblik over undervisningstimerne.

Du skal også hjælpe med nøgletalsanalyser og budgetanalyser for instituttets ledelse, herunder vil du få en rolle ift instituttets økonomistyring. Endelig skal du servicere instituttets forskere og undervisere samt stå for forskellige interne opgaver i sekretariatet.  Sammen med dine kollegaer vil du være tæt involveret i udvikling af arbejdsgange og systemunderstøttelse. Sekretariatet har også et tæt samarbejde med RUCs fælles administration, og du vil derfor også få arbejdsrelationer til kolleger på tværs af RUC.

Stillingen er placeret i institutsekretariatet i en travl organisation med masser af udfordringer og stor bredde i opgaveløsningen. Vi er 15 dygtige og engagerede administrative kolleger, som har et godt socialt miljø og en uhøjtidelig omgangstone, og vi prioriterer vores faglighed højt.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Time- og ressourcestyring, både drift og udviklingsopgaver, i tæt samarbejde med instituttets ledelse
  • Levering af nøgletal omkring forskning og uddannelse som ledelsesunderstøttelse
  • Udarbejdelse af analyser og strategioplæg på grundlag af nøgletal
  • Bidrage til instituttets økonomistyring
  • Evt. sekretariatsbetjening af instituttets udvalg
  • Interne opgaver i sekretariatet, herunder fx at arrangere møder, seminarer og konferencer, vedligehold og opdatering af instituttets intranet mv. samt diverse ad-hocopgaver

 

Vi lægger vægt på, at du:

  • Både har sans for detaljen og forståelse for de overordnede linjer i en kompleks ressourcestyring.
  • Er en haj til Excel
  • Er struktureret og holder af at systematisere og skabe overblik
  • Er god til at kommunikere og kan formidle data
  • Er analytisk og kan bidrage til at udvikle og effektivisere administrative systemer og arbejdsgange.
  • Kan prioritere og bevare overblikket, når der er mange bolde i luften.
  • Kan arbejde selvstændigt og opsøgende.
  • Er et imødekommende, positivt og uformelt menneske med et godt humør.

Det er en fordel, men ikke en betingelse, at du har erfaring fra universitetsverdenen, og du må også gerne have erfaring med projektstyring og procesledelse. Du kan også være nyuddannet med mod på at springe ud i nye opgaver.

Løn og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling som AC-fuldmægtig på 37 timer ugentligt, inkl. frokost. Stillingen er til besættelse fra 1. april 2023. Ansættelse og aflønning sker efter principperne i Ny Løn og efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. RUC er en fleksibel arbejdsplads, og der er mulighed for hjemmearbejde.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte sekretariatsleder Stella Dyrberg-Jessen på tlf. 2887 0052. Vi forventer at holder ansættelsessamtaler den 22. februar 2023.

Ansøgning  

Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/ 

Ansøgningen skal indeholde:  

1. Motiveret ansøgning
2. CV  
3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er d. 19. februar 2023.  

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os. 

Roskilde Universitets fornemmeste opgave er eksperimenterende, nyskabende former for læring, forskning og problemløsning, som flytter samfundet fremad. Vi uddanner kompetente tværfaglige kandidater og skaber videnskabelige resultater af højeste kvalitet gennem åbenhed, involvering og videndeling.
Roskilde Universitet har ca. 6.500 studerende, 900 ansatte og 800 mio. kr. i årlig omsætning.


Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu
Job i virksomheden

Del dette job

Virksomhedsinformation
Roskilde Universitet
Universitetsvej 1
4000 Roskilde
Praktisk information
Oprettet
30-01-2023
Udløber
19-02-2023
Kviknummer
LJA-84472195
Jobtype
Fuldtid
Fag
Administration, Analyse, Økonomi og regnskab
Beliggenhed