Gem annonce
LJA-835891422022-05-06T13:26:49.103AC-generalist til Udvikling og AdministrationVil du være med til at drive processer i vores tværfaglige center samtidig med, at du holder snor i vores ledelse? Hvis ja, så kan vi tilbyde dig spændende opgaver i et tværfagligt miljø i Center for Arealer og Ejendomme.

Spændende og alsidige opgaver
I Udvikling og Administration har vi til opgave at sikre, at Center for Arealer og Ejendomme (CAE) er et professionelt og effektivt center. Det understøtter vi ved at bistå med centrale opgaver på tværs af CAEs områder inden for økonomistyring, forretningsudvikling, digitalisering, organisationsudvikling, strategi, HR, administration, program-, proces og projektledelse, kompetence- og ledelsesudvikling samt kundeservice og formidling.

Vi har masser at lave, og vi savner en kollega som blandt andet kan bistå med at:  

  • koordinere og styre organisatoriske udviklingsprogrammer, -processer og -opgaver
  • udarbejde og bidrage til analyser og statistikker eksempelvis på sygefravær
  • evaluere, optimere og præsentere i forhold til projekter og processer
  • udarbejde og kvalificere mødemateriale og beslutningsoplæg for vores chefgruppe      

Ønskekollegaen
Vi vil blive super begejstrede, hvis du:  

  • har gode kommunikationsevner på skrift og i tale
  • kan formidle komplekse problemstillinger klart og tydeligt - måske kan du endda trylle i PowerPoint
  • værdsætter teamarbejde samtidig med, at du arbejder selvstændigt og er processtærk
  • har stærke metodiske og analytiske evner
  • muligvis har erfaring fra en politisk styret organisation
  • har en relevant videregående uddannelse

Vi har det sjovt og vi nørder
Vi prioriterer trivsel og arbejdsglæde højt og forventer derfor, at vi i fællesskab bidrager til at skabe et miljø, hvor teamspirit og engagement skinner igennem side om side med ansvarlighed, professionalisme og værdiskabelse for kommunens brugere og borgere.

Tværfaglighed understøtter læring. Vi er nysgerrige på hinanden og bruger ofte hinandens fagligheder i den daglige opgaveløsning.

Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, god pensionsordning, personalearrangementer og en god kantine, som laver morgenmad og frokost til os - med mulighed for at købe take away.

Om Center for Arealer og Ejendomme
Center for Arealer og Ejendomme er Lyngby-Taarbæk Kommunes byg- og driftsherreorganisation. Vi servicerer derigennem 55.000 borgere og 4.000 ansatte ved at vedligeholde og optimere kommunens ejendomme såsom skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, svømmehaller, kontorejendomme, omsorgsboliger, flygtningeboliger, veje og grønne områder. Den kommunale bygningsmasse har et samlet areal på 240.000 m, og vi har samtidig ansvaret for 200 km veje og stier samt 75 ha grønne arealer og 71 ha naturområder. Centeret består af omkring 260 medarbejdere, hvoraf ca. 60 medarbejdere er placeret centralt i administrationen, og ca. 200 medarbejdere er placeret i to decentrale driftsafdelinger.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er fuldtid - 37 timer (inklusive frokost), og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er i overgangsperioden (hvor Lyngby Rådhus renoveres) Toftebæksvej 12, 2800 Kgs. Lyngby, som er placeret 5 minutters gang fra Lyngby Station og tæt på motorvejsafkørsel.

Har vi vækket din nysgerrighed?
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Lisbet van de Louw 2336 4023 frem til den 24. maj eller udviklingskonsulent Linda Herskov 2114 2816.

Ansøgningsfrist
Stillingen ønskes besat den 1. august 2022.
Ansøgningsfrist søndag den 5. juni 2022 kl. 23.59.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 24 og 25.

Vil du være med til at drive processer i vores tværfaglige center samtidig med, at du holder snor i vores ledelse? Hvis ja, så kan vi tilbyde dig spændende opgaver i et tværfagligt miljø i Center for Arealer og Ejendomme. Spændende og alsidige opgaver I Udvikling og Administration har vi til opgave at sikre, at Center for Arealer og Ejendomme (CAE) er et professionelt og effektivt center. Det understøtter vi ved at bistå med centrale opgaver på tværs af CAEs områder inden for økonomistyring, forretningsudvikling, digitalisering, organisationsudvikling, strategi, HR, administration, program-, proces og projektledelse, kompetence- og ledelsesudvikling samt kundeservice og formidling. Vi har masser at lave, og vi savner en kollega som blandt andet kan bistå med at: koordinere og styre organisatoriske udviklingsprogrammer, -processer og -opgaver udarbejde og bidrage til analyser og statistikker eksempelvis på sygefravær evaluere, optimere og præsentere i forhold til projekter og processer udarbejde og kvalificere mødemateriale og beslutningsoplæg for vores chefgruppe Ønskekollegaen Vi vil blive super begejstrede, hvis du: har gode kommunikationsevner på skrift og i tale kan formidle komplekse problemstillinger klart og tydeligt - måske kan du endda trylle i PowerPoint værdsætter teamarbejde samtidig med, at du arbejder selvstændigt og er processtærk har stærke metodiske og analytiske evner muligvis har erfaring fra en politisk styret organisation har en relevant videregående uddannelse Vi har det sjovt og vi nørder Vi prioriterer trivsel og arbejdsglæde højt og forventer derfor, at vi i fællesskab bidrager til at skabe et miljø, hvor teamspirit og engagement skinner igennem side om side med ansvarlighed, professionalisme og værdiskabelse for kommunens brugere og borgere. Tværfaglighed understøtter læring. Vi er nysgerrige på hinanden og bruger ofte hinandens fagligheder i den daglige opgaveløsning. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, god pensionsordning, personalearrangementer og en god kantine, som laver morgenmad og frokost til os - med mulighed for at købe take away. Om Center for Arealer og Ejendomme Center for Arealer og Ejendomme er Lyngby-Taarbæk Kommunes byg- og driftsherreorganisation. Vi servicerer derigennem 55.000 borgere og 4.000 ansatte ved at vedligeholde og optimere kommunens ejendomme såsom skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, svømmehaller, kontorejendomme, omsorgsboliger, flygtningeboliger, veje og grønne områder. Den kommunale bygningsmasse har et samlet areal på 240.000 m, og vi har samtidig ansvaret for 200 km veje og stier samt 75 ha grønne arealer og 71 ha naturområder. Centeret består af omkring 260 medarbejdere, hvoraf ca. 60 medarbejdere er placeret centralt i administrationen, og ca. 200 medarbejdere er placeret i to decentrale driftsafdelinger. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er fuldtid - 37 timer (inklusive frokost), og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er i overgangsperioden (hvor Lyngby Rådhus renoveres) Toftebæksvej 12, 2800 Kgs. Lyngby, som er placeret 5 minutters gang fra Lyngby Station og tæt på motorvejsafkørsel. Har vi vækket din nysgerrighed? Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Lisbet van de Louw 2336 4023 frem til den 24. maj eller udviklingskonsulent Linda Herskov 2114 2816. Ansøgningsfrist Stillingen ønskes besat den 1. august 2022. Ansøgningsfrist søndag den 5. juni 2022 kl. 23.59. Vi forventer at afholde samtaler i uge 24 og 25. I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.1011ADK_DG_MAGDKDanmark2022-06-05T00:00:000000https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2298&ERId=68508EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnLyngby-Taarbæk1963199Lyngby-Taarbæk Kommune11Toftebæksvej 122800Kongens LyngbyDKDanmarkDKDanmark1963199_logo_large.png1963199_logo_small.png155.7696560012.50236100348429975
Toftebæksvej 12
2800Lyngby-TaarbækDKDanmarkDKDanmark
8FuldtidMagisterjobIkke kategoriseret006-05-202220-05-202273Administration348429975
Lyngby Torv 17
2800Lyngby-TaarbækDKDanmark
da-DK

AC-generalist til Udvikling og Administration

Lyngby-Taarbæk Kommune

Lyngby-Taarbæk, Storkøbenhavn

Indrykket
06-05-2022
Kontakt
Lyngby-Taarbæk Kommune
Toftebæksvej 12
2800 Kongens Lyngby
Kontakt
Toftebæksvej 12
2800 Lyngby-Taarbæk
Danmark
Praktisk information
Oprettet
06-05-2022
Udløber
05-06-2022
Kviknummer
LJA-83589142
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Vil du være med til at drive processer i vores tværfaglige center samtidig med, at du holder snor i vores ledelse? Hvis ja, så kan vi tilbyde dig spændende opgaver i et tværfagligt miljø i Center for Arealer og Ejendomme.

Spændende og alsidige opgaver
I Udvikling og Administration har vi til opgave at sikre, at Center for Arealer og Ejendomme (CAE) er et professionelt og effektivt center. Det understøtter vi ved at bistå med centrale opgaver på tværs af CAEs områder inden for økonomistyring, forretningsudvikling, digitalisering, organisationsudvikling, strategi, HR, administration, program-, proces og projektledelse, kompetence- og ledelsesudvikling samt kundeservice og formidling.

Vi har masser at lave, og vi savner en kollega som blandt andet kan bistå med at:  

  • koordinere og styre organisatoriske udviklingsprogrammer, -processer og -opgaver
  • udarbejde og bidrage til analyser og statistikker eksempelvis på sygefravær
  • evaluere, optimere og præsentere i forhold til projekter og processer
  • udarbejde og kvalificere mødemateriale og beslutningsoplæg for vores chefgruppe      

Ønskekollegaen
Vi vil blive super begejstrede, hvis du:  

  • har gode kommunikationsevner på skrift og i tale
  • kan formidle komplekse problemstillinger klart og tydeligt - måske kan du endda trylle i PowerPoint
  • værdsætter teamarbejde samtidig med, at du arbejder selvstændigt og er processtærk
  • har stærke metodiske og analytiske evner
  • muligvis har erfaring fra en politisk styret organisation
  • har en relevant videregående uddannelse

Vi har det sjovt og vi nørder
Vi prioriterer trivsel og arbejdsglæde højt og forventer derfor, at vi i fællesskab bidrager til at skabe et miljø, hvor teamspirit og engagement skinner igennem side om side med ansvarlighed, professionalisme og værdiskabelse for kommunens brugere og borgere.

Tværfaglighed understøtter læring. Vi er nysgerrige på hinanden og bruger ofte hinandens fagligheder i den daglige opgaveløsning.

Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, god pensionsordning, personalearrangementer og en god kantine, som laver morgenmad og frokost til os - med mulighed for at købe take away.

Om Center for Arealer og Ejendomme
Center for Arealer og Ejendomme er Lyngby-Taarbæk Kommunes byg- og driftsherreorganisation. Vi servicerer derigennem 55.000 borgere og 4.000 ansatte ved at vedligeholde og optimere kommunens ejendomme såsom skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, svømmehaller, kontorejendomme, omsorgsboliger, flygtningeboliger, veje og grønne områder. Den kommunale bygningsmasse har et samlet areal på 240.000 m, og vi har samtidig ansvaret for 200 km veje og stier samt 75 ha grønne arealer og 71 ha naturområder. Centeret består af omkring 260 medarbejdere, hvoraf ca. 60 medarbejdere er placeret centralt i administrationen, og ca. 200 medarbejdere er placeret i to decentrale driftsafdelinger.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er fuldtid - 37 timer (inklusive frokost), og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er i overgangsperioden (hvor Lyngby Rådhus renoveres) Toftebæksvej 12, 2800 Kgs. Lyngby, som er placeret 5 minutters gang fra Lyngby Station og tæt på motorvejsafkørsel.

Har vi vækket din nysgerrighed?
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Lisbet van de Louw 2336 4023 frem til den 24. maj eller udviklingskonsulent Linda Herskov 2114 2816.

Ansøgningsfrist
Stillingen ønskes besat den 1. august 2022.
Ansøgningsfrist søndag den 5. juni 2022 kl. 23.59.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 24 og 25.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Lyngby-Taarbæk Kommune
Toftebæksvej 12
2800 Kongens Lyngby
Kontaktperson
Adresse
Toftebæksvej 12
2800 Lyngby-Taarbæk
Danmark
Praktisk information
Oprettet
06-05-2022
Udløber
05-06-2022
Kviknummer
LJA-83589142
Jobtype
Fuldtid
Fag
Administration
Beliggenhed
Gem annonce