LJA-835592872022-04-22T13:35:06.327ALSIDIG OG VÆRDISKABENDE KOMMUNIKATIONSKONSULENT

Har du lyst til at bringe alle dine kommunikationskompetencer i spil for at styrke kommunikationen i Min A-kasse på både eksterne og interne linjer? Arbejder du selvstændigt og proaktivt og tager du ansvar for din opgaveløsning? Og tør du udfordre os på, hvordan vi kommunikerer endnu skarpere for at skabe værdi for både vores medlemmer og vores organisation? Så er du måske den, vi søger.

I Min A-kasse er det vores kerneopgave at skabe de bedste forudsætninger for vores medlemmers varige tilknytning til arbejdsmarkedet. Det gør vi ved at være den personlige og digitale a-kasse, der sætter medlemmet i centrum i alt, hvad vi gør. Vi hjælper vores ledige medlemmer videre i job med vores faglige kompetencer og produkter af høj kvalitet og sikrer vores medlemmer i job de rette redskaber til at stå stærkt på arbejdsmarkedet.

Vi har lige nu en række spændende kommunikationsprojekter i støbeskeen i forbindelse med implementeringen af vores nye strategi. Samtidig ønsker vi at holde både kvalitet og kadence høj i vores øvrige opgaveløsning, som varierer vidt også fra dag til dag. Derfor søger vi nu en kollega, der har lyst og evne til at tage mange forskellige kommunikationsredskaber i brug med energi, tempo og en stor grad af selvstændighed. Til gengæld er vi åbne over for alle dine gode ideer og input, og giver dig mulighed for at påvirke og udfordre, så længe du er med til at understøtte vores kerneopgave.

Hvad skal du?

Du vil få en central rolle i at bidrage til og udvikle vores eksterne kommunikation herunder at styrke vores markedsføring, PR og branding generelt. Du skal både praktisk og strategisk bidrage til, at vi kan knytte endnu tættere relationer til vores medlemmer gennem de rette tiltag f.eks. medlemsrejser, nyhedsbreve, nye initiativer på SoMe, hvervningstiltag eller indsatser, som du finder relevante.  Du vil få ansvar for at sikre, at vi foretager de rette tiltag til fastholdelse. Tiltagene skal baseres på analyser af data og undersøgelser. Du vil også have en vigtig rolle i at styrke samarbejdet med vores faglige organisationer, så vi kan skabe stærkere platforme til at nå ud til nye medlemmer og til at fastholde dem vi har. Din opgave her vil f.eks. være at koordinere og udforme kommunikationstiltag, der skaber værdi for alle parter.

Sideløbende understøtter du kollegernes vigtige opgaver med at hjælpe vores medlemmer videre på arbejdsmarkedet. Du skal bidrage til implementeringen af vores nye kommunikationsværktøj Styrket medlemskontakt og sprogpolitik samt øvrige små og store tiltag, der styrker medlemstilfredsheden, fastholdelsen af vores medlemmer og vores interne sammenhængskraft.

Dine kvalifikationer

  • Du har stærke mundtlige og skriftlige formidlingskompetencer
  • Du har erfaring med at arbejde databaseret og analytisk
  • Du har erfaring med at koordinere og følge op på indsatser
  • Du har politisk tæft og let ved at være samarbejdende og relationsskabende
  • Du kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Du er udviklingsorienteret og følger opgaverne til dørs
  • Du ved hvordan man bringer sociale medier i spil for at understøtte engagement, hvervning og fastholdelse
  • Du har interesse for eller erfaring med videoproduktion og redigering og evt. hvordan man skaber den gode podcast
  • Dit faglige ståsted er indenfor kommunikation eller journalistik.

Hvad kommer du med?

Det er ikke så vigtigt om du har mange års erfaring. Du kan til gengæld tænke både strategisk og operationelt, og du ved, hvad der virker, når det kommer til branding og medlemskommunikation. Du ved også, hvor stor en forskel intern kommunikation kan gøre for at skabe engagement og motivation blandt medarbejderne.

Du er i stand til at få tingene gjort. Du ser muligheder, tænker kreativt og skaber god energi omkring dine løsninger.

Du er en værdsat og engageret sparringspartner blandt dine kolleger og kan samtidig arbejde selvstændigt med en prioritering af opgaver, der har afsæt i kerneopgaven.

Om vores arbejdsplads
Vi er en arbejdsplads i udvikling, hvor opgaverne bliver løst af engagerede kolleger, der spænder over forskellige fagligheder. Vores omgangstone er kendetegnet ved en høj grad af ærlighed og engagement gerne tilsat et tvist af humor. Vi arbejder med og for mennesker, og det giver en alsidig arbejdsdag, der til tider er hektisk, når ellers planlagte opgaver må vige pladsen for et behov, der haster mere.

Sammen med omkring 120 dygtige og engagerede kollegaer er du dagligt med til at gøre en forskel for vores medlemmer og hjælpe medlemmerne videre på arbejdsmarkedet.

Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår og medarbejderforhold, og er generelt en arbejdsplads, der tror på en sund balance mellem arbejds- og familieliv. Vi ønsker en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk baggrund.

Lyder ovenstående interessant?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning med tilhørende cv senest den 15. maj. Vi forventer at afholde første runde af samtaler den 20. maj og anden runde den 24. maj. Vi satser på, at du kan starte den 1. juli 2022. 

Har du spørgsmål til stillingen eller arbejdspladsen i øvrigt, så er du meget velkommen til at kontakte Medlemsservicechef Maibritt Kerner på telefon 27107887.

Min A-kasse er en FH a-kasse for både studerende, lønmodtagere og selvstændige.

Vi blev stiftet i 1914 og er dermed en af Danmarks ældste a-kasser. Op gennem 100 år har vi udviklet en a-kasse, der favner bredt. Vi har mod på forandringer og har i de senere år fusioneret med både Business Danmark, Serviceforbundet og PROSA.

Vi er en personlig, digital og faglig funderet a-kasse, der ser det som vores fornemste opgave at levere økonomisk tryghed og hjælpe vores medlemmer videre i job. Da vi ønsker mere ansvar til a-kasserne, har vi meldt os på banen i a-kasse-forsøget.

Min A-kasse samarbejder med 14 forskellige faglige organisationer. Vi har 90.000 medlemmer og 120 ansatte. Vores kontorer ligger i Aalborg, Aarhus, Fredericia, København, Næstved, Odense, Rødovre og Valby.

 

101IDK_DG_MAGDKDanmark2022-05-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=2165&departmentId=18961&ProjectId=143598&MediaId=5EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn4440064Min A-kasse10Ramsingsvej 302500KøbenhavnDKDanmarkDKDanmark4440064_logo_large.png4440064_logo_small.png0365751461
Ramsingsvej 30
2500KøbenhavnDKDanmarkDKDanmark
8FuldtidMagisterjob022-04-202206-05-2022205Kommunikation og medier365751461
Ramsingsvej 30
2500KøbenhavnDKDanmark
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ALSIDIG OG VÆRDISKABENDE KOMMUNIKATIONSKONSULENT

Min A-kasse

København, Storkøbenhavn

Indrykket
22-04-2022
Kontakt
Min A-kasse
Ramsingsvej 30
2500 København
Kontakt
Ramsingsvej 30
2500 København
Danmark
Praktisk information
Oprettet
22-04-2022
Udløber
15-05-2022
Kviknummer
LJA-83559287
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Kommunikation og medier

Har du lyst til at bringe alle dine kommunikationskompetencer i spil for at styrke kommunikationen i Min A-kasse på både eksterne og interne linjer? Arbejder du selvstændigt og proaktivt og tager du ansvar for din opgaveløsning? Og tør du udfordre os på, hvordan vi kommunikerer endnu skarpere for at skabe værdi for både vores medlemmer og vores organisation? Så er du måske den, vi søger.

I Min A-kasse er det vores kerneopgave at skabe de bedste forudsætninger for vores medlemmers varige tilknytning til arbejdsmarkedet. Det gør vi ved at være den personlige og digitale a-kasse, der sætter medlemmet i centrum i alt, hvad vi gør. Vi hjælper vores ledige medlemmer videre i job med vores faglige kompetencer og produkter af høj kvalitet og sikrer vores medlemmer i job de rette redskaber til at stå stærkt på arbejdsmarkedet.

Vi har lige nu en række spændende kommunikationsprojekter i støbeskeen i forbindelse med implementeringen af vores nye strategi. Samtidig ønsker vi at holde både kvalitet og kadence høj i vores øvrige opgaveløsning, som varierer vidt også fra dag til dag. Derfor søger vi nu en kollega, der har lyst og evne til at tage mange forskellige kommunikationsredskaber i brug med energi, tempo og en stor grad af selvstændighed. Til gengæld er vi åbne over for alle dine gode ideer og input, og giver dig mulighed for at påvirke og udfordre, så længe du er med til at understøtte vores kerneopgave.

Hvad skal du?

Du vil få en central rolle i at bidrage til og udvikle vores eksterne kommunikation herunder at styrke vores markedsføring, PR og branding generelt. Du skal både praktisk og strategisk bidrage til, at vi kan knytte endnu tættere relationer til vores medlemmer gennem de rette tiltag f.eks. medlemsrejser, nyhedsbreve, nye initiativer på SoMe, hvervningstiltag eller indsatser, som du finder relevante.  Du vil få ansvar for at sikre, at vi foretager de rette tiltag til fastholdelse. Tiltagene skal baseres på analyser af data og undersøgelser. Du vil også have en vigtig rolle i at styrke samarbejdet med vores faglige organisationer, så vi kan skabe stærkere platforme til at nå ud til nye medlemmer og til at fastholde dem vi har. Din opgave her vil f.eks. være at koordinere og udforme kommunikationstiltag, der skaber værdi for alle parter.

Sideløbende understøtter du kollegernes vigtige opgaver med at hjælpe vores medlemmer videre på arbejdsmarkedet. Du skal bidrage til implementeringen af vores nye kommunikationsværktøj Styrket medlemskontakt og sprogpolitik samt øvrige små og store tiltag, der styrker medlemstilfredsheden, fastholdelsen af vores medlemmer og vores interne sammenhængskraft.

Dine kvalifikationer

  • Du har stærke mundtlige og skriftlige formidlingskompetencer
  • Du har erfaring med at arbejde databaseret og analytisk
  • Du har erfaring med at koordinere og følge op på indsatser
  • Du har politisk tæft og let ved at være samarbejdende og relationsskabende
  • Du kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Du er udviklingsorienteret og følger opgaverne til dørs
  • Du ved hvordan man bringer sociale medier i spil for at understøtte engagement, hvervning og fastholdelse
  • Du har interesse for eller erfaring med videoproduktion og redigering og evt. hvordan man skaber den gode podcast
  • Dit faglige ståsted er indenfor kommunikation eller journalistik.

Hvad kommer du med?

Det er ikke så vigtigt om du har mange års erfaring. Du kan til gengæld tænke både strategisk og operationelt, og du ved, hvad der virker, når det kommer til branding og medlemskommunikation. Du ved også, hvor stor en forskel intern kommunikation kan gøre for at skabe engagement og motivation blandt medarbejderne.

Du er i stand til at få tingene gjort. Du ser muligheder, tænker kreativt og skaber god energi omkring dine løsninger.

Du er en værdsat og engageret sparringspartner blandt dine kolleger og kan samtidig arbejde selvstændigt med en prioritering af opgaver, der har afsæt i kerneopgaven.

Om vores arbejdsplads
Vi er en arbejdsplads i udvikling, hvor opgaverne bliver løst af engagerede kolleger, der spænder over forskellige fagligheder. Vores omgangstone er kendetegnet ved en høj grad af ærlighed og engagement gerne tilsat et tvist af humor. Vi arbejder med og for mennesker, og det giver en alsidig arbejdsdag, der til tider er hektisk, når ellers planlagte opgaver må vige pladsen for et behov, der haster mere.

Sammen med omkring 120 dygtige og engagerede kollegaer er du dagligt med til at gøre en forskel for vores medlemmer og hjælpe medlemmerne videre på arbejdsmarkedet.

Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår og medarbejderforhold, og er generelt en arbejdsplads, der tror på en sund balance mellem arbejds- og familieliv. Vi ønsker en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk baggrund.

Lyder ovenstående interessant?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning med tilhørende cv senest den 15. maj. Vi forventer at afholde første runde af samtaler den 20. maj og anden runde den 24. maj. Vi satser på, at du kan starte den 1. juli 2022. 

Har du spørgsmål til stillingen eller arbejdspladsen i øvrigt, så er du meget velkommen til at kontakte Medlemsservicechef Maibritt Kerner på telefon 27107887.

Min A-kasse er en FH a-kasse for både studerende, lønmodtagere og selvstændige.

Vi blev stiftet i 1914 og er dermed en af Danmarks ældste a-kasser. Op gennem 100 år har vi udviklet en a-kasse, der favner bredt. Vi har mod på forandringer og har i de senere år fusioneret med både Business Danmark, Serviceforbundet og PROSA.

Vi er en personlig, digital og faglig funderet a-kasse, der ser det som vores fornemste opgave at levere økonomisk tryghed og hjælpe vores medlemmer videre i job. Da vi ønsker mere ansvar til a-kasserne, har vi meldt os på banen i a-kasse-forsøget.

Min A-kasse samarbejder med 14 forskellige faglige organisationer. Vi har 90.000 medlemmer og 120 ansatte. Vores kontorer ligger i Aalborg, Aarhus, Fredericia, København, Næstved, Odense, Rødovre og Valby.

 

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Min A-kasse
Ramsingsvej 30
2500 København
Kontaktperson
Adresse
Ramsingsvej 30
2500 København
Danmark
Praktisk information
Oprettet
22-04-2022
Udløber
15-05-2022
Kviknummer
LJA-83559287
Jobtype
Fuldtid
Fag
Kommunikation og medier
Beliggenhed