LJA-846402642023-03-24T08:58:45.237Erfaren projektkoordinator til understøttelse af forsknings- og udviklingsmiljøer på Københavns Professionshøjskoles Sundhedsfaglige Fakultet

Kan du skabe overblik og fremdrift samtidig med, at du har blik for detaljen? Vil du være med til at sikre de bedste rammer for ansøgningsprocesser og økonomiopfølgning i forskning- og udviklingsmiljøer? Og har du erfaring med fondsansøgninger? Så er stillingen som projektkoordinator måske noget for dig. 

Om jobbet 
Vi søger en dygtig projektkoordinator til at understøtte vores forsknings- og udviklingsmiljøer, herunder med vægt på økonomiopfølgning. Du vil blive en del af Sekretariatet for Institut for Teknologiske Uddannelser og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser, som blandt mange andre opgaver også har ansvaret for at sikre en stabil understøttelse af forsknings- og udviklingsmiljøerne på de to institutter. 

I dagligdagen vil du have fokus på arbejdet med en række centrale processer og styringsværktøjer, både i relation til præ- og post-award og på at sikre god formidling. Du kommer i høj grad til at arbejde selvstændigt, men i tæt og løbende dialog med vores docenter og forskningsledere og med dine kolleger i sekretariatet. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

  • Udarbejde og kvalitetssikre projektøkonomi og -budgetter i forbindelse med fondsansøgninger, sikre smidig koordination og godkendelsesprocesser på tværs af organisationen samt overholdelse af fondes formelle krav og kriterier
  • Udarbejde projektbeskrivelser, notater, ansøgninger, afrapporteringer m.m. 
  • Budgetopfølgning, kvalitetssikring og afrapportering på igangværende, eksternt finansierede projekter
  • Budgetlægning og -opfølgning på forskning- og udviklingsmiljøernes samlede økonomi (basismidler og ekstern finansiering) 
  • Løbende opfølgning på og understøttelse af igangværende forskningsprojekter i samarbejde med dine forskningsansvarlige kolleger
  • Varetage koordinering og projektopfølgning med eksterne samarbejdspartnere
  • Understøtte den løbende drift og administration vedr. institutternes forsknings- og udviklingsmiljøer i øvrigt, fx fakturering, mødeplanlægning, koordinering m.m. 

Om dig 
Vi forventer, at du: 

  • har relevant uddannelse og erfaring fra tilsvarende stillinger, dvs. projektunderstøttelse og økonomiopfølgning fra lignende job i den offentlige eller private sektor 
  • er en stærk formidler og er sprogligt velfunderet, skriftligt såvel som mundtligt, og at du kan kommunikere på tværs af fagligheder med blik for konteksten  
  • har stærke samarbejdsevner og kan fungere i tæt dialog med mange fagligheder, der måske ikke ligner din egen
  • kan agere selvstændigt og tage ansvar for opgaveløsningen fra rammesætning til opfølgning og afslutning 
  • har et helhedssyn på din egen rolle og forstår, at din opgaveløsning er tæt forbundet med mange andre i den samlede organisation 
  • er positiv, rummelig og har lyst til at indgå i fællesskabet.

Om os 
I Fællessekretariatet for Institut for Teknologiske Uddannelser og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser er vi 12 medarbejdere, som på forskellig vis understøtter driften og udviklingen af de uddannelser og forsknings- og udviklingsmiljøer, der hører under institutterne. Vi har ansvaret for at levere god ledelsesbetjening til vores to institutchefer, to forskningsledere og otte uddannelseslederne. Vi arbejder med strategi, kvalitet, forskning og udvikling, studenterinvolvering og økonomi, og vi varetager den tværgående koordinering og administration, der får det hele til at hænge sammen. Vi har et tæt samarbejde internt på det sundhedsvidenskabelige fakultet og på tværs af fakulteter og stabsfunktioner på KP, og vi har fokus på at medvirke konstruktivt og positivt til den samlede drift og udvikling af Københavns Professionshøjskole.  

I Fællessekretariatet vægter vi det tværgående samarbejde og tillidsfulde relationer til hinanden, og vi tager et aktivt, nysgerrigt ansvar for at sikre fremragende undervisning af vores studerende. Hos os skal det både være meningsfuldt og sjovt at gå på arbejde.  

Institut for Teknologiske Uddannelser varetager uddannelsen af laboranter, professionsbachelor i laboratorie, radiografer og bioanalytikere, og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser varetager uddannelse af fysioterapeuter, ergoterapeuter, psykomotoriske terapeuter og jordemødre. Vores uddannelser er fordelt på Campus Nørrebro og Campus Hillerød.  

Løn- og ansættelsesvilkår 
Du bliver ansat som projektkoordinator med start den 1. juni 2023. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen. 

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og den relevante organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. 

Arbejdspladsen er beliggende på Sigurdsgade 26, 2200, København N. 

Vil du vide mere?
Københavns Professionshøjskole vil bidrage til udviklingen af det danske samfund, dets velfærd og velstand, kultur og demokrati. Det gør vi ved at sætte nye standarder for professionsbacheloruddannelse, for videreuddannelse og for praksisnær forskning og udvikling. Det kræver ikke alene god, men fremragende undervisning. 

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk
.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Helle Hartmann-Madsen på tlf.: +4529454666 eller forskningsleder Mette Zebis på tlf.:. +4551632437

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 17-04-2023.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 16 og 17.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
  

Københavns Professionshøjskole er med mere end 20.000 studerende og 2.000 ansatte en af de største videregående uddannelsesinstitutioner i Danmark. 

På Københavns Professionshøjskole uddanner vi pædagoger, sygeplejersker, lærere, socialrådgivere, fysioterapeuter, jordemødre og mange flere. 

Sammen med vores samarbejdspartnere vil vi sætte nye standarder for professionsuddannelse, forskning, udvikling og efter- og videreuddannelse inden for skole og pædagogik, sundhed og velfærd, ledelse og forvaltning.

100IDK_DG_MAGDKDanmark2023-04-17T00:00:000000https://kp.career.emply.com/da/apply/erfaren-projektkoordinator-til-understottelse-af-forsknings-og-udviklingsmiljoer/wr199rEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn4376004Københavns Professionshøjskole11Humletorvet 3 11799København V21652359DKDanmark0366250551DKDanmarkDKDanmark8FuldtidMagisterjobIkke kategoriseret073Administration163Økonomi og regnskab366250551
Humletorvet 3
1799København VDKDanmark
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren projektkoordinator til understøttelse af forsknings- og udviklingsmiljøer på Københavns Professionshøjskoles Sundhedsfaglige Fakultet

Københavns Professionshøjskole

København, Storkøbenhavn

Indrykket
24-03-2023
Kontakt
Københavns Professionshøjskole
Humletorvet 3 1
1799 København V
Tlf
21652359
Praktisk information
Oprettet
24-03-2023
Udløber
17-04-2023
Kviknummer
LJA-84640264
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Økonomi og regnskab

Kan du skabe overblik og fremdrift samtidig med, at du har blik for detaljen? Vil du være med til at sikre de bedste rammer for ansøgningsprocesser og økonomiopfølgning i forskning- og udviklingsmiljøer? Og har du erfaring med fondsansøgninger? Så er stillingen som projektkoordinator måske noget for dig. 

Om jobbet 
Vi søger en dygtig projektkoordinator til at understøtte vores forsknings- og udviklingsmiljøer, herunder med vægt på økonomiopfølgning. Du vil blive en del af Sekretariatet for Institut for Teknologiske Uddannelser og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser, som blandt mange andre opgaver også har ansvaret for at sikre en stabil understøttelse af forsknings- og udviklingsmiljøerne på de to institutter. 

I dagligdagen vil du have fokus på arbejdet med en række centrale processer og styringsværktøjer, både i relation til præ- og post-award og på at sikre god formidling. Du kommer i høj grad til at arbejde selvstændigt, men i tæt og løbende dialog med vores docenter og forskningsledere og med dine kolleger i sekretariatet. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

  • Udarbejde og kvalitetssikre projektøkonomi og -budgetter i forbindelse med fondsansøgninger, sikre smidig koordination og godkendelsesprocesser på tværs af organisationen samt overholdelse af fondes formelle krav og kriterier
  • Udarbejde projektbeskrivelser, notater, ansøgninger, afrapporteringer m.m. 
  • Budgetopfølgning, kvalitetssikring og afrapportering på igangværende, eksternt finansierede projekter
  • Budgetlægning og -opfølgning på forskning- og udviklingsmiljøernes samlede økonomi (basismidler og ekstern finansiering) 
  • Løbende opfølgning på og understøttelse af igangværende forskningsprojekter i samarbejde med dine forskningsansvarlige kolleger
  • Varetage koordinering og projektopfølgning med eksterne samarbejdspartnere
  • Understøtte den løbende drift og administration vedr. institutternes forsknings- og udviklingsmiljøer i øvrigt, fx fakturering, mødeplanlægning, koordinering m.m. 

Om dig 
Vi forventer, at du: 

  • har relevant uddannelse og erfaring fra tilsvarende stillinger, dvs. projektunderstøttelse og økonomiopfølgning fra lignende job i den offentlige eller private sektor 
  • er en stærk formidler og er sprogligt velfunderet, skriftligt såvel som mundtligt, og at du kan kommunikere på tværs af fagligheder med blik for konteksten  
  • har stærke samarbejdsevner og kan fungere i tæt dialog med mange fagligheder, der måske ikke ligner din egen
  • kan agere selvstændigt og tage ansvar for opgaveløsningen fra rammesætning til opfølgning og afslutning 
  • har et helhedssyn på din egen rolle og forstår, at din opgaveløsning er tæt forbundet med mange andre i den samlede organisation 
  • er positiv, rummelig og har lyst til at indgå i fællesskabet.

Om os 
I Fællessekretariatet for Institut for Teknologiske Uddannelser og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser er vi 12 medarbejdere, som på forskellig vis understøtter driften og udviklingen af de uddannelser og forsknings- og udviklingsmiljøer, der hører under institutterne. Vi har ansvaret for at levere god ledelsesbetjening til vores to institutchefer, to forskningsledere og otte uddannelseslederne. Vi arbejder med strategi, kvalitet, forskning og udvikling, studenterinvolvering og økonomi, og vi varetager den tværgående koordinering og administration, der får det hele til at hænge sammen. Vi har et tæt samarbejde internt på det sundhedsvidenskabelige fakultet og på tværs af fakulteter og stabsfunktioner på KP, og vi har fokus på at medvirke konstruktivt og positivt til den samlede drift og udvikling af Københavns Professionshøjskole.  

I Fællessekretariatet vægter vi det tværgående samarbejde og tillidsfulde relationer til hinanden, og vi tager et aktivt, nysgerrigt ansvar for at sikre fremragende undervisning af vores studerende. Hos os skal det både være meningsfuldt og sjovt at gå på arbejde.  

Institut for Teknologiske Uddannelser varetager uddannelsen af laboranter, professionsbachelor i laboratorie, radiografer og bioanalytikere, og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser varetager uddannelse af fysioterapeuter, ergoterapeuter, psykomotoriske terapeuter og jordemødre. Vores uddannelser er fordelt på Campus Nørrebro og Campus Hillerød.  

Løn- og ansættelsesvilkår 
Du bliver ansat som projektkoordinator med start den 1. juni 2023. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen. 

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og den relevante organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. 

Arbejdspladsen er beliggende på Sigurdsgade 26, 2200, København N. 

Vil du vide mere?
Københavns Professionshøjskole vil bidrage til udviklingen af det danske samfund, dets velfærd og velstand, kultur og demokrati. Det gør vi ved at sætte nye standarder for professionsbacheloruddannelse, for videreuddannelse og for praksisnær forskning og udvikling. Det kræver ikke alene god, men fremragende undervisning. 

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk
.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Helle Hartmann-Madsen på tlf.: +4529454666 eller forskningsleder Mette Zebis på tlf.:. +4551632437

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 17-04-2023.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 16 og 17.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
  

Københavns Professionshøjskole er med mere end 20.000 studerende og 2.000 ansatte en af de største videregående uddannelsesinstitutioner i Danmark. 

På Københavns Professionshøjskole uddanner vi pædagoger, sygeplejersker, lærere, socialrådgivere, fysioterapeuter, jordemødre og mange flere. 

Sammen med vores samarbejdspartnere vil vi sætte nye standarder for professionsuddannelse, forskning, udvikling og efter- og videreuddannelse inden for skole og pædagogik, sundhed og velfærd, ledelse og forvaltning.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Københavns Professionshøjskole
Humletorvet 3 1
1799 København V
Tlf
21652359
Praktisk information
Oprettet
24-03-2023
Udløber
17-04-2023
Kviknummer
LJA-84640264
Jobtype
Fuldtid
Fag
Administration, Økonomi og regnskab
Beliggenhed