LJA-846463862023-03-27T09:21:07.350Ledelseskonsulent til sekretariat for to institutter på Det Sundhedsfaglige Fakultet

Har du lyst til at arbejde med ledelses- og organisationsunderstøttende opgaver, hvor du får ansvar for et bredt felt af koordinering, drift og udvikling samt strategisk vigtige opgaver? Har du interesse for uddannelsesområdet, og kan du se dig selv som en del af et sekretariat i rivende udvikling? Så er du måske vores nye kollega i et 9-måneders barselsvikariat.

Om jobbet
Vi søger en dygtig ledelseskonsulent til vores sekretariat, som understøtter ledelse, drift og udvikling af Institut for Teknologiske Uddannelser og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser på Københavns Professionshøjskole. Jobbet er et barselsvikariat på ni måneder.

Vi har ansvaret for at levere god sekretariats- og ledelsesbetjening til vores to institutchefer og 11 ledere. Vi arbejder med strategi, kvalitet, studenterinvolvering, forskningsunderstøttelse og økonomi, og vi varetager den tværgående koordinering og administration, der får det hele til at hænge sammen. Vi er en del af Det Sundhedsfaglige Fakultet og har et tæt samarbejde med vores naboinstitutter på tværs af fakultetet og med de centrale stabsfunktioner på Københavns Professionshøjskole.

Vores vigtigste opgave er at understøtte fremragende undervisning af de studerende.

Du kommer bl.a. til at arbejde med:

  • Understøttelse af institutcheferne og den øvrige ledergruppe, fx mødetilrettelæggelse og -opfølgning, facilitering, udviklingsprocesser m.m.
  • Bidrage til at sikre en stærk intern koordinering og videndeling i sekretariatet til gavn for vores uddannelser, de studerende og vores øvrige kolleger i organisationen
  • Varetage koordinering og administration i relation til den løbende drift af uddannelserne
  • Sekretariatsbetjene diverse råd og udvalg
  • Bidrage til større udviklingsprojekter og indsatsområder på tværs af fakultetet eller Københavns Professionshøjskole som helhed
  • Løfte ad hoc-opgaver i sekretariatet i samarbejde med dine kolleger.

Om dig
Vi forventer, at du:

  • har en kandidatuddannelse
  • har interesse for og gerne erfaring med ledelsesunderstøttelse i et sekretariat, hvor opgaverne spænder vidt og løbende kan ændre sig
  • kan overskue og tilrettelægge opgaver og processer fra start til slut med involvering af kolleger, studerende og samarbejdspartnere i rette tid og på rette niveau og holde overblikket og ansvaret undervejs
  • er engageret i og meget gerne har erfaring med at sikre forberedelse og opfølgning, fx på møder, beslutninger osv.
  • har gode formidlingskompetencer og kan levere velformulerede oplæg, notater, bemærkninger m.m.
  • har gode samarbejdsevner og kan fungere i tæt dialog med mange fagligheder, der måske ikke ligner din egen
  • er løsningsorienteret og kan gribe en opgave, der ikke altid er klart defineret fra start
  • har et helhedssyn på din egen rolle og forstår, at din opgaveløsning er tæt forbundet med mange andre i den samlede organisation
  • er klar til at træde til, når der er brug for din indsats
  • er positiv, rummelig og har lyst til at indgå i fællesskabet.  

Om os 
I Fællessekretariatet for Institut for Teknologiske Uddannelser og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser er vi 12 medarbejdere, som på forskellig vis understøtter driften og udviklingen af de i alt syv uddannelser, der hører under de to institutter.

Vi arbejder ud fra et helhedsperspektiv og har fokus på at medvirke konstruktivt og positivt til den samlede drift og udvikling af Københavns Professionshøjskole.  

I Fællessekretariatet vægter vi det tværgående samarbejde og tillidsfulde relationer til hinanden, og vi tager et aktivt, nysgerrigt ansvar for at sikre fremragende undervisning af vores studerende. Hos os skal det både være meningsfuldt og sjovt at gå på arbejde.  

Institut for Teknologiske Uddannelser varetager uddannelse af laboranter, radiografer og bioanalytikere, og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser varetager uddannelse af fysioterapeuter, ergoterapeuter, psykomotoriske terapeuter og jordemødre. Vores uddannelser er fordelt på Campus Nørrebro og Campus Hillerød.  

Løn- og ansættelsesvilkår 
Du bliver ansat som ledelseskonsulent med start den 1. juni 2023 og afslutning den 29. februar 2024. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen. 

Ansættelsen sker i henhold til overenskomst for akademikere i staten mellem Skatteministeriet og en række AC-organisationer (AC-overenskomsten). Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Arbejdspladsen er beliggende på Sigurdsgade 26, 2200, København N. 

Vil du vide mere?
Københavns Professionshøjskole vil bidrage til udviklingen af det danske samfund, dets velfærd og velstand, kultur og demokrati. Det gør vi ved at sætte nye standarder for professionsbacheloruddannelse, for videreuddannelse og for praksisnær forskning og udvikling. Det kræver ikke alene god, men fremragende undervisning. 

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Helle Hartmann-Madsen på tlf.: +4529454666.

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest den 18-04-2023.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 16 og 17.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Københavns Professionshøjskole er med mere end 20.000 studerende og 2.000 ansatte en af de største videregående uddannelsesinstitutioner i Danmark. 

På Københavns Professionshøjskole uddanner vi pædagoger, sygeplejersker, lærere, socialrådgivere, fysioterapeuter, jordemødre og mange flere. 

Sammen med vores samarbejdspartnere vil vi sætte nye standarder for professionsuddannelse, forskning, udvikling og efter- og videreuddannelse inden for skole og pædagogik, sundhed og velfærd, ledelse og forvaltning.

 

101IDK_DG_MAGDKDanmark2023-04-18T00:00:000000https://kp.career.emply.com/da/apply/ledelseskonsulent-til-sekretariat-for-to-institutter-pa-det-sundhedsfaglige-fakul/ivpzeuEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3337796Københavns Professionshøjskole10Tagensvej 862200København NDKDanmarkDKDanmark3337796_logo_large.jpg3337796_logo_small.jpg155.6642507012.53594360357062637Helle Hartmann-MadsenSekretariatsleder
Sigurdsgade 26
2200HEHM@kp.dk+4529454666København NDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid5Vikar/barselMagisterjobIkke kategoriseret0206Konsulent og rådgivning6Ledelse357062637
Humletorvet 3
1799København VDKDanmark
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ledelseskonsulent til sekretariat for to institutter på Det Sundhedsfaglige Fakultet

Københavns Professionshøjskole

København, Storkøbenhavn

Indrykket
27-03-2023
Kontakt
Københavns Professionshøjskole
Tagensvej 86
2200 København N
Kontakt
Helle Hartmann-Madsen Sekretariatsleder
Tlf
+4529454666
Sigurdsgade 26
2200 København N
Danmark
Praktisk information
Oprettet
27-03-2023
Udløber
18-04-2023
Kviknummer
LJA-84646386
Jobtype
Fuldtid
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Konsulent og rådgivning, Ledelse

Har du lyst til at arbejde med ledelses- og organisationsunderstøttende opgaver, hvor du får ansvar for et bredt felt af koordinering, drift og udvikling samt strategisk vigtige opgaver? Har du interesse for uddannelsesområdet, og kan du se dig selv som en del af et sekretariat i rivende udvikling? Så er du måske vores nye kollega i et 9-måneders barselsvikariat.

Om jobbet
Vi søger en dygtig ledelseskonsulent til vores sekretariat, som understøtter ledelse, drift og udvikling af Institut for Teknologiske Uddannelser og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser på Københavns Professionshøjskole. Jobbet er et barselsvikariat på ni måneder.

Vi har ansvaret for at levere god sekretariats- og ledelsesbetjening til vores to institutchefer og 11 ledere. Vi arbejder med strategi, kvalitet, studenterinvolvering, forskningsunderstøttelse og økonomi, og vi varetager den tværgående koordinering og administration, der får det hele til at hænge sammen. Vi er en del af Det Sundhedsfaglige Fakultet og har et tæt samarbejde med vores naboinstitutter på tværs af fakultetet og med de centrale stabsfunktioner på Københavns Professionshøjskole.

Vores vigtigste opgave er at understøtte fremragende undervisning af de studerende.

Du kommer bl.a. til at arbejde med:

  • Understøttelse af institutcheferne og den øvrige ledergruppe, fx mødetilrettelæggelse og -opfølgning, facilitering, udviklingsprocesser m.m.
  • Bidrage til at sikre en stærk intern koordinering og videndeling i sekretariatet til gavn for vores uddannelser, de studerende og vores øvrige kolleger i organisationen
  • Varetage koordinering og administration i relation til den løbende drift af uddannelserne
  • Sekretariatsbetjene diverse råd og udvalg
  • Bidrage til større udviklingsprojekter og indsatsområder på tværs af fakultetet eller Københavns Professionshøjskole som helhed
  • Løfte ad hoc-opgaver i sekretariatet i samarbejde med dine kolleger.

Om dig
Vi forventer, at du:

  • har en kandidatuddannelse
  • har interesse for og gerne erfaring med ledelsesunderstøttelse i et sekretariat, hvor opgaverne spænder vidt og løbende kan ændre sig
  • kan overskue og tilrettelægge opgaver og processer fra start til slut med involvering af kolleger, studerende og samarbejdspartnere i rette tid og på rette niveau og holde overblikket og ansvaret undervejs
  • er engageret i og meget gerne har erfaring med at sikre forberedelse og opfølgning, fx på møder, beslutninger osv.
  • har gode formidlingskompetencer og kan levere velformulerede oplæg, notater, bemærkninger m.m.
  • har gode samarbejdsevner og kan fungere i tæt dialog med mange fagligheder, der måske ikke ligner din egen
  • er løsningsorienteret og kan gribe en opgave, der ikke altid er klart defineret fra start
  • har et helhedssyn på din egen rolle og forstår, at din opgaveløsning er tæt forbundet med mange andre i den samlede organisation
  • er klar til at træde til, når der er brug for din indsats
  • er positiv, rummelig og har lyst til at indgå i fællesskabet.  

Om os 
I Fællessekretariatet for Institut for Teknologiske Uddannelser og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser er vi 12 medarbejdere, som på forskellig vis understøtter driften og udviklingen af de i alt syv uddannelser, der hører under de to institutter.

Vi arbejder ud fra et helhedsperspektiv og har fokus på at medvirke konstruktivt og positivt til den samlede drift og udvikling af Københavns Professionshøjskole.  

I Fællessekretariatet vægter vi det tværgående samarbejde og tillidsfulde relationer til hinanden, og vi tager et aktivt, nysgerrigt ansvar for at sikre fremragende undervisning af vores studerende. Hos os skal det både være meningsfuldt og sjovt at gå på arbejde.  

Institut for Teknologiske Uddannelser varetager uddannelse af laboranter, radiografer og bioanalytikere, og Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser varetager uddannelse af fysioterapeuter, ergoterapeuter, psykomotoriske terapeuter og jordemødre. Vores uddannelser er fordelt på Campus Nørrebro og Campus Hillerød.  

Løn- og ansættelsesvilkår 
Du bliver ansat som ledelseskonsulent med start den 1. juni 2023 og afslutning den 29. februar 2024. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen. 

Ansættelsen sker i henhold til overenskomst for akademikere i staten mellem Skatteministeriet og en række AC-organisationer (AC-overenskomsten). Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Arbejdspladsen er beliggende på Sigurdsgade 26, 2200, København N. 

Vil du vide mere?
Københavns Professionshøjskole vil bidrage til udviklingen af det danske samfund, dets velfærd og velstand, kultur og demokrati. Det gør vi ved at sætte nye standarder for professionsbacheloruddannelse, for videreuddannelse og for praksisnær forskning og udvikling. Det kræver ikke alene god, men fremragende undervisning. 

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Helle Hartmann-Madsen på tlf.: +4529454666.

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest den 18-04-2023.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 16 og 17.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Københavns Professionshøjskole er med mere end 20.000 studerende og 2.000 ansatte en af de største videregående uddannelsesinstitutioner i Danmark. 

På Københavns Professionshøjskole uddanner vi pædagoger, sygeplejersker, lærere, socialrådgivere, fysioterapeuter, jordemødre og mange flere. 

Sammen med vores samarbejdspartnere vil vi sætte nye standarder for professionsuddannelse, forskning, udvikling og efter- og videreuddannelse inden for skole og pædagogik, sundhed og velfærd, ledelse og forvaltning.

 

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Københavns Professionshøjskole
Tagensvej 86
2200 København N
Kontaktperson
Helle Hartmann-Madsen Sekretariatsleder
Tlf
+4529454666
Adresse
Sigurdsgade 26
2200 København N
Danmark
Praktisk information
Oprettet
27-03-2023
Udløber
18-04-2023
Kviknummer
LJA-84646386
Jobtype
Fuldtid
Vikar/barsel
Fag
Konsulent og rådgivning, Ledelse
Beliggenhed