LJA-838390762022-07-18T08:38:43.017Servicedesigner med forretningsforståelse og flair for brugerbehov

Har du lyst til at være med til at gøre det nemmere at være studerende og medarbejder på en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner? Så skynd dig at læse videre.

På Københavns Professionshøjskole (KP) har vi brug for en engageret, nysgerrig og iderig kollega, der brænder for at sikre transparente og intuitive processer, og som vil bidrage aktivt til at arbejde professionelt med digitalisering og brugerforståelse.

Vi har arbejdet med servicedesign i et år, og det er nu tid til at udvide med endnu en servicedesigner og fortsætte arbejdet med målrettet at sætte brugerne i centrum, bl.a. når vi implementerer og udvikler systemer. Ligeledes er vi i gang med at tegne den samlede brugerrejse for en studerendes livscyklus på KP - fra de overvejer at søge ind på en af vores uddannelser, til de står med deres eksamensbevis i hånden.

Om jobbet
Som vores nye kollega kommer du til at have ansvaret for afdelingens arbejde med brugerrejser og procesbeskrivelser, samt bidrage til digitale udviklingsprojekter på tværs af KP.

Du vil have mange kontaktflader på tværs af Københavns Professionshøjskole, og indgå i samarbejder med både studerende, undervisere og administrative kollegaer. Du vil blive en del af Forretnings-IT, som bl.a. har til opgave at implementere nye systemer samt videreudvikle på eksisterende. Fokus for dette arbejde er at sikre sammenhæng på tværs af vores systemer og services.

Din rolle i temaet, samt på KP, bliver bl.a. at udføre kvalitative undersøgelser af brugernes rejser og kortlægge processer. Vi ønsker en ny kollega, som kan se på dette med nye briller.

Du vil komme til at arbejde med:

  • Kvalitative brugerundersøgelser af studerendes oplevelser med bl.a. eksamen og praktik
  • Kortlægning og udarbejdelse af brugerrejser og procesbeskrivelser
  • Omsætte brugerindsigter til koncepter og løsninger sammen med dine kollegaer
  • Deltagelse i projekter, hvor der er fokus på brugerne i centrum
  • Videreudvikling af vores måde at arbejde med brugerinddragelse
  • Understøttelse af ledelsen i IT med sparring omkring servicedesign
  • Opsøge viden om teknologier til at understøtte servicedesign
  • Nedbryde og strukturere komplekse problemstillinger.

Om dig
Du har en relevant uddannelse på kandidatniveau og gerne nogle års erfaring med praktisk arbejde som servicedesigner eller lignede. Du har erfaring med at udfærdige brugerrejser og omsætte arbejdet til konkrete løsninger.

Ud over en solid viden om servicedesign forestiller vi os, at du:

  • har gode samarbejdsevner og kan opbygge stærke relationer til kolleger, ledelse og samarbejdspartnere
  • er opsøgende, nysgerrig og eksperimenterende
  • er en stærk formidler, både mundtligt og skriftligt, og har lyst til at facilitere workshops eller lign.
  • har en holistisk og brugercentreret tilgang til dit arbejde
  • evner både at arbejde selvstændigt og danne netværk med relevante medarbejdere på tværs af organisationen dobbelt
  • er konstruktiv, visionær og pågående, men samtidig lyttende på brugernes behov
  • har erfaring med kvalitative metoder som observation og interviews.

 Det vil være en styrke, men ikke et krav, at du derudover har:

  • erfaring fra en videregående uddannelsesinstitution eller anden offentlig organisation.

Din arbejdsplads
Du vil blive en del af Forretnings-IT, som er en afdeling med 11 ansatte med forskellige baggrunde. En afdeling hvor vi lægger stor vægt på et godt kollegaskab, og på at det skal være sjovt at gå på arbejde. Afdelingen understøtter KP med digitale projekter og er systemejere for systemer på KP. Dine nærmeste kollegaer er afdelingens anden servicedesigner, og afdelingens andre kollegaer, der alle er projektledere og systemejere, som kender til KP, og de systemer vi har. IT spiller en aktiv rolle i opfyldelsen af KP's strategi og de digitale ambitioner, og vi lægger stor vægt på at samarbejde på tværs samt udvikle tæt sammen med vores brugere.

IT-afdelingen er præget af stort engagement og viden på området, og det samme kendetegner alle de afdelinger, som bidrager til de digitale løsninger på KP. Vi arbejder struktureret med projekter og har både en ambitiøs og social omgangsform i afdelingen. Du vil få kollegaer, der kan hjælpe dig med kontakten til alle dele af KP, og du vil møde imødekommenhed hele vejen rundt på KP.

Løn- og ansættelsesvilkår 
Ansættelse er med start den 1. oktober 2022. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen. 

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og den relevante organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Arbejdspladsen er beliggende på Tagensvej 86, 2200 København N. Der er både mulighed for at komme til adressen med Metro, bus, såvel som at få tildelt en P-tilladelse. Vi prioriterer at være tæt på vores brugere og samarbejdspartnere, hvorfor der er mødeaktivitet på vores andre adresser i hovedstadsområdet.

Vil du vide mere?
Københavns Professionshøjskole vil bidrage til udviklingen af det danske samfund, dets velfærd og velstand, kultur og demokrati. Det gør vi ved at sætte nye standarder for professionsbacheloruddannelse, for videreuddannelse og for praksisnær forskning og udvikling. Det kræver ikke alene god, men fremragende undervisning. 

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte servicedesigner Lea Bruun Hartvig Hougaard på tlf.: +45 41899353.

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest den 16-08-2022.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 34 og 35.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
 

Københavns Professionshøjskole er med mere end 20.000 studerende og 2.000 ansatte en af de største videregående uddannelsesinstitutioner i Danmark. 

På Københavns Professionshøjskole uddanner vi pædagoger, sygeplejersker, lærere, socialrådgivere, fysioterapeuter, jordemødre og mange flere. 

Sammen med vores samarbejdspartnere vil vi sætte nye standarder for professionsuddannelse, forskning, udvikling og efter- og videreuddannelse inden for skole og pædagogik, sundhed og velfærd, ledelse og forvaltning.

101IDK_DG_MAGDKDanmark2022-08-16T00:00:000000https://kp.career.emply.com/da/apply/servicedesigner-med-forretningsforstaelse-og-flair-for-brugerbehov/aby8a9EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3337796Københavns Professionshøjskole10Humletorvet 31799København VDKDanmarkDKDanmark3337796_logo_large.jpg3337796_logo_small.jpg155.6642507012.53594360357062637
Tagensvej 86
2200København NVDKDanmarkDKDanmark
8FuldtidMagisterjobIkke kategoriseret018-07-202201-08-2022204IT og web357062637
Humletorvet 3
1799København VDKDanmark
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicedesigner med forretningsforståelse og flair for brugerbehov

Københavns Professionshøjskole

København, Storkøbenhavn

Indrykket
18-07-2022
Kontakt
Københavns Professionshøjskole
Humletorvet 3
1799 København V
Kontakt
Tagensvej 86
2200 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
18-07-2022
Udløber
16-08-2022
Kviknummer
LJA-83839076
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
IT og web

Har du lyst til at være med til at gøre det nemmere at være studerende og medarbejder på en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner? Så skynd dig at læse videre.

På Københavns Professionshøjskole (KP) har vi brug for en engageret, nysgerrig og iderig kollega, der brænder for at sikre transparente og intuitive processer, og som vil bidrage aktivt til at arbejde professionelt med digitalisering og brugerforståelse.

Vi har arbejdet med servicedesign i et år, og det er nu tid til at udvide med endnu en servicedesigner og fortsætte arbejdet med målrettet at sætte brugerne i centrum, bl.a. når vi implementerer og udvikler systemer. Ligeledes er vi i gang med at tegne den samlede brugerrejse for en studerendes livscyklus på KP - fra de overvejer at søge ind på en af vores uddannelser, til de står med deres eksamensbevis i hånden.

Om jobbet
Som vores nye kollega kommer du til at have ansvaret for afdelingens arbejde med brugerrejser og procesbeskrivelser, samt bidrage til digitale udviklingsprojekter på tværs af KP.

Du vil have mange kontaktflader på tværs af Københavns Professionshøjskole, og indgå i samarbejder med både studerende, undervisere og administrative kollegaer. Du vil blive en del af Forretnings-IT, som bl.a. har til opgave at implementere nye systemer samt videreudvikle på eksisterende. Fokus for dette arbejde er at sikre sammenhæng på tværs af vores systemer og services.

Din rolle i temaet, samt på KP, bliver bl.a. at udføre kvalitative undersøgelser af brugernes rejser og kortlægge processer. Vi ønsker en ny kollega, som kan se på dette med nye briller.

Du vil komme til at arbejde med:

  • Kvalitative brugerundersøgelser af studerendes oplevelser med bl.a. eksamen og praktik
  • Kortlægning og udarbejdelse af brugerrejser og procesbeskrivelser
  • Omsætte brugerindsigter til koncepter og løsninger sammen med dine kollegaer
  • Deltagelse i projekter, hvor der er fokus på brugerne i centrum
  • Videreudvikling af vores måde at arbejde med brugerinddragelse
  • Understøttelse af ledelsen i IT med sparring omkring servicedesign
  • Opsøge viden om teknologier til at understøtte servicedesign
  • Nedbryde og strukturere komplekse problemstillinger.

Om dig
Du har en relevant uddannelse på kandidatniveau og gerne nogle års erfaring med praktisk arbejde som servicedesigner eller lignede. Du har erfaring med at udfærdige brugerrejser og omsætte arbejdet til konkrete løsninger.

Ud over en solid viden om servicedesign forestiller vi os, at du:

  • har gode samarbejdsevner og kan opbygge stærke relationer til kolleger, ledelse og samarbejdspartnere
  • er opsøgende, nysgerrig og eksperimenterende
  • er en stærk formidler, både mundtligt og skriftligt, og har lyst til at facilitere workshops eller lign.
  • har en holistisk og brugercentreret tilgang til dit arbejde
  • evner både at arbejde selvstændigt og danne netværk med relevante medarbejdere på tværs af organisationen dobbelt
  • er konstruktiv, visionær og pågående, men samtidig lyttende på brugernes behov
  • har erfaring med kvalitative metoder som observation og interviews.

 Det vil være en styrke, men ikke et krav, at du derudover har:

  • erfaring fra en videregående uddannelsesinstitution eller anden offentlig organisation.

Din arbejdsplads
Du vil blive en del af Forretnings-IT, som er en afdeling med 11 ansatte med forskellige baggrunde. En afdeling hvor vi lægger stor vægt på et godt kollegaskab, og på at det skal være sjovt at gå på arbejde. Afdelingen understøtter KP med digitale projekter og er systemejere for systemer på KP. Dine nærmeste kollegaer er afdelingens anden servicedesigner, og afdelingens andre kollegaer, der alle er projektledere og systemejere, som kender til KP, og de systemer vi har. IT spiller en aktiv rolle i opfyldelsen af KP's strategi og de digitale ambitioner, og vi lægger stor vægt på at samarbejde på tværs samt udvikle tæt sammen med vores brugere.

IT-afdelingen er præget af stort engagement og viden på området, og det samme kendetegner alle de afdelinger, som bidrager til de digitale løsninger på KP. Vi arbejder struktureret med projekter og har både en ambitiøs og social omgangsform i afdelingen. Du vil få kollegaer, der kan hjælpe dig med kontakten til alle dele af KP, og du vil møde imødekommenhed hele vejen rundt på KP.

Løn- og ansættelsesvilkår 
Ansættelse er med start den 1. oktober 2022. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen. 

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og den relevante organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Arbejdspladsen er beliggende på Tagensvej 86, 2200 København N. Der er både mulighed for at komme til adressen med Metro, bus, såvel som at få tildelt en P-tilladelse. Vi prioriterer at være tæt på vores brugere og samarbejdspartnere, hvorfor der er mødeaktivitet på vores andre adresser i hovedstadsområdet.

Vil du vide mere?
Københavns Professionshøjskole vil bidrage til udviklingen af det danske samfund, dets velfærd og velstand, kultur og demokrati. Det gør vi ved at sætte nye standarder for professionsbacheloruddannelse, for videreuddannelse og for praksisnær forskning og udvikling. Det kræver ikke alene god, men fremragende undervisning. 

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte servicedesigner Lea Bruun Hartvig Hougaard på tlf.: +45 41899353.

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest den 16-08-2022.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 34 og 35.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
 

Københavns Professionshøjskole er med mere end 20.000 studerende og 2.000 ansatte en af de største videregående uddannelsesinstitutioner i Danmark. 

På Københavns Professionshøjskole uddanner vi pædagoger, sygeplejersker, lærere, socialrådgivere, fysioterapeuter, jordemødre og mange flere. 

Sammen med vores samarbejdspartnere vil vi sætte nye standarder for professionsuddannelse, forskning, udvikling og efter- og videreuddannelse inden for skole og pædagogik, sundhed og velfærd, ledelse og forvaltning.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Københavns Professionshøjskole
Humletorvet 3
1799 København V
Kontaktperson
Adresse
Tagensvej 86
2200 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
18-07-2022
Udløber
16-08-2022
Kviknummer
LJA-83839076
Jobtype
Fuldtid
Fag
IT og web
Beliggenhed