Kan
du se dig selv være med til at understøtte samarbejdet mellem vores
driftsenheder og leverandører på hjemmeplejeområdet med en lyttende og
løsningsorienteret tilgang? Kan du facilitere brugerinddragelse, så vores
indkøbsaftaler understøtter Københavns Kommunes opgaveløsning på sundheds- og
omsorgsområdet?
Så har vi en ledig plads på holdet, hvor faglig udvikling, gode kolleger og
godt arbejdsmiljø er nøgleord.
I Sundheds- og Omsorgsforvaltningens Center for Administration søger Afdeling
for Frit Valg og Indkøb en ny kollega til at arbejde med brugerinddragelse i
kommunens tværgående udbud, følge op på forvaltningens kontrakter og
understøtte leverandørsamarbejdet om f.eks. personlig omsorg og praktisk hjælp
(servicelovens §§83 og 91).
Københavns Kommune har kategoristyring, så samarbejde og koordinering på tværs
af forvaltningernes indkøbsfunktioner er styrket. Derfor søger vi en person,
som både er en god og lydhør samarbejdspartner for driftsenhederne,
leverandørerne og kollegerne i indkøbsorganisationen på tværs af
forvaltningerne, og som kan forholde sig til data og orientere sig i
udbudsreglerne med hjælp fra gode kolleger.
Om os
Sundheds- og Omsorgsforvaltningen beskæftiger sig med tilbud på ældreområdet
efter social- og sundhedslovgivningen og med aktiviteter indenfor
sundhedsfremme og forebyggelse.
Afdeling for Frit Valg og Indkøb står blandt andet for kontrakterne med private
leverandører af hjemmeplejeydelser (frit valgsområdet) og for kategorien
Varekøb til Sundhedsområdet. Kontraktansvaret på frit valgsområdet indebærer
også ansvaret for at understøtte politisk stillingtagen og et tæt samarbejde
mellem forvaltningens egne driftsenheder og leverandørerne.
Derudover deltager afdelingen i en lang række udbud af varer og tjenesteydelser
for Sundheds- og Omsorgsforvaltningens faglige centre og på tværs af kommunens
forvaltninger. En anden vigtig opgave er at understøtte brugen af Københavns
Kommunes indkøbssystem både hos indkøberne og på data- og analysesiden.
Afdeling for Frit Valg og Indkøb tæller aktuelt 8 medarbejdere. Nogle opgaver
løses individuelt. Andre er vi flere om. Under alle omstændigheder er vi gode
til at bruge hinanden til hjælp og sparring.
Om dig
- Du har en længere videregående
uddannelse og har muligvis allerede erfaring med projektarbejde,
brugerinddragelse og meget gerne også med opgaveløsningen på sundheds- og
omsorgsområdet. Det vil også være en fordel, hvis du har kendskab til
indkøb og udbud eller Københavns Kommunens indkøbssystem.
- Du har blik for helheden og kan
tilrettelægge og styre projekter og leverandørsamarbejder, så du når i
mål, og deltagerne også gerne vil være med næste gang, du ringer.
- Du brænder for at sikre
indkøbsaftaler, som både er økonomisk fordelagtige, og som understøtter,
at sikkerhed og samarbejde omkring borgerne har højeste fokus, så borgerne
får den service, der er besluttet, og medarbejderne har rammerne for at
gøre et godt arbejde.
- Du har gode kommunikationsevner
og kan formulere fælles løsninger og kommunikere klart og præcist
på skrift og i tale
- Du er både en god holdspiller
og kan arbejde selvstændigt.
Det
er mange krav, og vi er indstillet på, at du godt kan blive vores nye kollega,
selvom du ikke opfylder dem alle. Har du engagementet, kan søde og fagligt
dygtige kolleger nok hjælpe dig i mål på dine potentialeområder.
Vi tilbyder
- Et godt kollegialt og fagligt
arbejdsmiljø med dygtige og hjælpsomme kolleger og en munter, uformel
omgangstone.
- En spændende hverdag med
udviklende opgaver indenfor frit valg, indkøb og leverandørsamarbejde.
- En bred kontaktflade, hvor du
både er tæt på forvaltningens driftsenheder og kolleger på tværs af
forvaltningerne i den tværgående indkøbsorganisering.
- Fuldtidsstilling med flekstid
og mulighed for hjemmearbejdsdage. Ansættelse og aflønning efter
kvalifikationer og gældende overenskomst.
- Spritnye lokaler på 8. etage
på Borups Allé med storslået udsigt og god frokostordning.
Interesseret?
Så kontakt evt. indkøbschef Birgitte Østergaard på 2688 0178 eller
chefkonsulent Solgerd Thomsen på 3059 5509.
Ansættelse fra den 1. september 2023 eller evt. lidt tidligere, hvis muligt.
Søg via linket senest
mandag den 26. juni 2023
Samtaler vil blive afholdt i uge 26-27.
Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk