Oplever du en særlig form for tilfredsstillelse, når lønnen bare kører problemfrit måned efter måned? Og har du erfaring med implementering af et lønsystem? Så er det måske dig, vi leder efter til stillingen som lønkonsulent til HR-teamet.
I HR er vi i gang med en spændende udvikling, der bl.a. indebærer, at vi har sammenlagt HR- og lønfunktionen for at sikre større synergi. Derfor ønsker vi at ansætte en lønkonsulent, som vil være med til at sikre, at vi kommer godt i gang i vores nye team. Vi søger dig, der har en grundig og struktureret tilgang til opgaverne, og samtidig er god til at samarbejde og har en imødekommende og hjælpsom indstilling. Du bliver en del af HR-teamet, som består af en HR-partner, to HR-konsulenter og snart også en rekrutteringskonsulent.
Som lønkonsulent skal du være med til at implementere et nyt lønsystem, optimere lønprocessen samt indgå i et tæt samarbejde med vores HR-konsulent omkring implementering af et nyt tidsregistreringssystem. Du vil sammen med HR-konsulenten stå for lønkørslerne, både til funktionær og timelønnede hver måned, samt hele behandlingen af løndata inden og efter kørslerne.
Herudover skal du være indstillet på at hjælpe, hvor der er behov. Det kan fx være med ansættelseskontrakter, opdatering og vedligeholdelse af vores HR-system og med diverse andre administrative opgaver. Der er derfor en fordel, hvis du har bred erfaring med HR-området.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Deltage i projekter omkring optimering og effektivisering af lønhåndtering, samt tidsregistrering
- Primær ansvarlig for lønkørsler til funktionærer, samt timelønnede
- Håndtering af forespørgsler og problemstillinger indenfor løn og tidsregistreringer, herunder ferie
- Kontinuerligt sikre en effektiv proces i forbindelse med lønbehandling
- Sikre at virksomheden modtager refusion i forbindelse med sygdom, barsel etc.
- Diverse administrative opgaver.
Vi forventer at du:
- Har en relevant uddannelse indenfor administration og løn
- Har erfaring inden for lønadministration, gerne med ansvar for lønkørsel
- Har en udpræget forståelse og interesse for data, tal og systemer
- Har lyst til at udvikle dig indenfor løn- og HR-området
- Har stærke kommunikative evner og er positiv, serviceminded og hjælpsom.
Vi tilbyder:
Hos DM får du gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i et job med udfordrende og meget varierende arbejdsopgaver. Du får mulighed for at indgå i et team, der arbejder fokuseret med opgaverne og for at deltage i tværgående projekter. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger.
Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat hurtigst muligt. Du ansættes i Økonomi, HR og administration med reference til Økonomi- og ressourcechef Louise Boye Feldborg.
Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold efter intern HK-overenskomst.
Ansøgning:
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Louise Boye Feldborg på tlf. +45 38 15 66 79 eller mail lbfe@dm.dk.
Vil du vide mere om forholdene som ansat i DM, kan du kontakte tillidsrepræsentant Sidse Rølle Jakobsen på telefon +45 38 15 66 52.
Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer til os på nedenstående link senest d. 13. februar 2023.
Du kan kun søge online via linket.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende.
Tiltrædelse forventes hurtigst muligt, senest d. 1. april 2023.
Om DM:
DM er en fagforening, der sammen med mere end 65.000 medlemmer former fremtiden for det akademiske arbejdsmarked. Vi arbejder for, at vores medlemmer kan skabe et meningsfuldt arbejdsliv med plads til både karriere og privatliv. Og vi tror på, at forandringer er noget, vi opnår i fællesskab
Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk