LJA-85135547JobNet-59492372023-11-29T10:29:08.043Studentermedhjælper med fokus på kommunikation til Ledelsessekretariatet i Københavns EjendommeHar du lyst til at prøve kræfter med kommunikationsarbejde i en stor kommunal organisation, og har du mod på at opdatere, vedligeholde og udarbejde indhold til vores digitale platforme? Så er du måske den rette studentermedhjælper til at hjælpe med vores kommunikationsindsats i Ledelsessekretariatet.

I Ledelsessekretariatet er vi ansvarlige for en lang række tværgående opgaver, herunder ansvaret for Københavns Ejendommes hjemmeside, intranet og LinkedIn-profil.

Vi står overfor at skulle flytte al vores indhold og data fra en eksisterende platform til en ny platform. I forbindelse med flytning af indhold og data er der behov for at gentænke de eksisterende løsninger, formulere tekster og hjælpe med det praktiske omkring selve det at flytte informationerne. For at løfte disse opgaver søger vi en studentermedhjælper med en systematisk tilgang til opgaveløsningen, der samtidig kan arbejde strategisk med kommunikation.

Du vil som studentermedhjælper få en bred vifte af opgaver, primært i relation til opdateringen af vores hjemmeside, vores intranet og opdatering af vores LinkedIn-profil. Hvis du har mod på det, vil der være rig mulighed for at prøve kræfter med at styrke den interne kommunikationsindsats, som vi har ambitioner om at udvikle. Du får mulighed for at arbejde selvstændigt og arbejde med kreative løsninger til vores interne og eksterne platforme.

Om jobbet
Du vil bl.a. have følgende arbejdsopgaver

  • hjælpe med at flytte informationer til vores nye intranet.
  • opdatere og vedligeholde vores interne og eksterne platforme, herunder vores hjemmeside, intranet og LinkedIn-profil.
  • opdatere informationer og oplysninger, som skal flyttes, og finde på nye kreative løsninger.
  • styrke vores tilstedeværelse på LinkedIn.
  • bistå ved større eller mindre ad hoc-kommunikationsopgaver.
  • understøtte sekretariatets alsidige opgaveportefølje med bl.a. KPI-rapportering og afholdelse af cafémøder i Københavns Ejendomme.
Om dig

  • Du er ambitiøs og trives med, at andre er afhængige af din opgaveløsning.
  • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, indenfor fx sprog, kommunikation, medier og it, men du kan også komme fra en anden uddannelsesretning, hvis du har interessen for området og de rette kompetencer.
  • Du er god til at formulere dig på skrift og i tale.
  • Du har lyst til både at arbejde med opdatering af digitale platforme og den skriftlige kommunikation.
  • Du kan arbejde selvstændigt, men har også lyst til at indgå i et mindre team, hvor vi hjælper og sparrer med hinanden.
  • Du kan tænke kreativt og ud af boksen.
Sekretariatet
Ledelsessekretariatet ligger i Center for Styring og Ledelse i Københavns Ejendomme, Københavns Kommune, og består af 12 engagerede og selvstændige medarbejdere, der alle arbejder tæt sammen med resten af organisationen. Vi er nemlig ansvarlige for administrativ understøttelse af organisationen og for sikre professionel betjening af ledelsen på tværs af Københavns Ejendomme.

Løn- og ansættelsesvilkår
Som studentermedhjælper i Ledelsessekretariatet refererer du til chefen for enheden. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på gennemsnitligt 15-20 timer ugentligt fordelt på to-tre dage. Vi ønsker, at du kan starte senest den 1. februar 2024, men gerne før. Der er mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden i eksamensperioder.

Arbejdspladsen er på Borups Allé i København NV.

Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Ledelsessekretariatet Boline Spenner Christiansen på 3031 8221.

Søg via linket senest onsdag den 13. december 2023
Vi forventer at holde samtaler i uge 51.

Om Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2.
Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

101IDK_DG_MAGDKDanmark-12023-12-13T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=196245&DepartmentId=20227&MediaId=4815&SkipAdvertisement=true&utm_medium=talentech_publishing&utm_source=jobnetEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3827730Københavns Kommune11Borups Allé 1772400København NV30341943DKDanmark3827730_logo_large.png3827730_logo_small.png0364987072Boline SpennerChristiansen2400København NVDKDanmarkDKDanmark62StudenterjobMagisterjobIkke kategoriseret173Administration364987072
Gyldenløvesgade
1600København VDKDanmark
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper med fokus på kommunikation til Ledelsessekretariatet i Københavns Ejendomme

Københavns Kommune

København, Storkøbenhavn

Indrykket
29-11-2023
Kontakt
Københavns Kommune
Borups Allé 177
2400 København NV
Tlf
30341943
Kontakt
Boline Spenner Christiansen
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-11-2023
Udløber
13-12-2023
Kviknummer
LJA-85135547
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

Har du lyst til at prøve kræfter med kommunikationsarbejde i en stor kommunal organisation, og har du mod på at opdatere, vedligeholde og udarbejde indhold til vores digitale platforme? Så er du måske den rette studentermedhjælper til at hjælpe med vores kommunikationsindsats i Ledelsessekretariatet.

I Ledelsessekretariatet er vi ansvarlige for en lang række tværgående opgaver, herunder ansvaret for Københavns Ejendommes hjemmeside, intranet og LinkedIn-profil.

Vi står overfor at skulle flytte al vores indhold og data fra en eksisterende platform til en ny platform. I forbindelse med flytning af indhold og data er der behov for at gentænke de eksisterende løsninger, formulere tekster og hjælpe med det praktiske omkring selve det at flytte informationerne. For at løfte disse opgaver søger vi en studentermedhjælper med en systematisk tilgang til opgaveløsningen, der samtidig kan arbejde strategisk med kommunikation.

Du vil som studentermedhjælper få en bred vifte af opgaver, primært i relation til opdateringen af vores hjemmeside, vores intranet og opdatering af vores LinkedIn-profil. Hvis du har mod på det, vil der være rig mulighed for at prøve kræfter med at styrke den interne kommunikationsindsats, som vi har ambitioner om at udvikle. Du får mulighed for at arbejde selvstændigt og arbejde med kreative løsninger til vores interne og eksterne platforme.

Om jobbet
Du vil bl.a. have følgende arbejdsopgaver

  • hjælpe med at flytte informationer til vores nye intranet.
  • opdatere og vedligeholde vores interne og eksterne platforme, herunder vores hjemmeside, intranet og LinkedIn-profil.
  • opdatere informationer og oplysninger, som skal flyttes, og finde på nye kreative løsninger.
  • styrke vores tilstedeværelse på LinkedIn.
  • bistå ved større eller mindre ad hoc-kommunikationsopgaver.
  • understøtte sekretariatets alsidige opgaveportefølje med bl.a. KPI-rapportering og afholdelse af cafémøder i Københavns Ejendomme.
Om dig

  • Du er ambitiøs og trives med, at andre er afhængige af din opgaveløsning.
  • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, indenfor fx sprog, kommunikation, medier og it, men du kan også komme fra en anden uddannelsesretning, hvis du har interessen for området og de rette kompetencer.
  • Du er god til at formulere dig på skrift og i tale.
  • Du har lyst til både at arbejde med opdatering af digitale platforme og den skriftlige kommunikation.
  • Du kan arbejde selvstændigt, men har også lyst til at indgå i et mindre team, hvor vi hjælper og sparrer med hinanden.
  • Du kan tænke kreativt og ud af boksen.
Sekretariatet
Ledelsessekretariatet ligger i Center for Styring og Ledelse i Københavns Ejendomme, Københavns Kommune, og består af 12 engagerede og selvstændige medarbejdere, der alle arbejder tæt sammen med resten af organisationen. Vi er nemlig ansvarlige for administrativ understøttelse af organisationen og for sikre professionel betjening af ledelsen på tværs af Københavns Ejendomme.

Løn- og ansættelsesvilkår
Som studentermedhjælper i Ledelsessekretariatet refererer du til chefen for enheden. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på gennemsnitligt 15-20 timer ugentligt fordelt på to-tre dage. Vi ønsker, at du kan starte senest den 1. februar 2024, men gerne før. Der er mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden i eksamensperioder.

Arbejdspladsen er på Borups Allé i København NV.

Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Ledelsessekretariatet Boline Spenner Christiansen på 3031 8221.

Søg via linket senest onsdag den 13. december 2023
Vi forventer at holde samtaler i uge 51.

Om Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2.
Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Københavns Kommune
Borups Allé 177
2400 København NV
Tlf
30341943
Kontaktperson
Boline Spenner Christiansen
Adresse
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-11-2023
Udløber
13-12-2023
Kviknummer
LJA-85135547
Jobtype
Studenterjob
Fag
Administration
Beliggenhed