Gem annonce
LJA-85715892JobNet-61216192024-10-01T08:39:24.050Studentermedhjælper søgesSynes du, det er spændende og motiverende at arbejde med kundeservice og brugersupport, og kan du lide at hjælpe andre til succesoplevelser i forbindelse med deres opgaveløsning i hverdagen? Har du flair for IT eller GIS? Så har vi et udviklende og udfordrende job til dig, der brænder for at give vores mange forskellige brugere en professionel kundeservice.

Du bliver en del af et dedikeret supportteam på 6 personer, som håndterer ca. 3.600 kundehenvendelser om året.

Vi servicerer Miljøportalens ca. 100.000 brugere som omfatter statslige, regionale og kommunale sagsbehandlere, virksomheder og borgere samt ikke mindst IT-udviklere som arbejder med de 100 systemer, der integrerer til Danmarks Miljøportal. Al vores support håndteres i ZenDesk.

Jobbet
I åbningstiden for kundesupport har vi travlt med at løse alt fra lette til mere komplekse problemstillinger for vores kunder. Opgaver som ikke kan løses umiddelbart videre ekspederes til vores system og vedligeholdelses leverandører, for videre sagsløsning. Hvorfor der arbejdes en del med sagsopfølgning og leverandørstyring.

Dine opgaver

  • Varetagelse af support hos Danmarks Miljøportal. Herunder sagsløsning og sagsopfølgning.
  • Produktspecialist på udvalgte produkter.
  • Indberetning og opfølgning på systemfejl.
  • Løbende kompetenceopbygning, så vi kan håndtere flest muligt sager selv.
  • Brugeradministration.
  • Opbygning og vedligeholdelse af brugervejledninger.
  • Afholdelse og opbygning af Webinarer m.v.
  • Test af nye produkter og produktændringer i samarbejde interne og eksterne testpersoner.
Om dig

  • Du har IT viden, så du ved hvordan eksempelvis en webservice fungerer og har erfaring med kundesupport af digitale løsninger.
  • Du har en god energi og en åben og kommunikerende personlighed.
  • Du trives med en arbejdsdag med nye udfordringer, og synes, det er sjovt at være problemløser.
  • Du er stærk på telefonisk support, ligesom det falder dig naturligt at være nysgerrig.
  • Du formår at bevare overblikket og få prioriteret dine opgaver, samtidig med at du opretholder en hjælpsom og imødekommende kundeservice.
  • Du er god til at lytte og analysere brugernes problemstillinger, så du kan sætte ind med den rette løsning.
  • Vi forventer, at du er opsøgende på viden og har lyst til at yde god service og kan formulere dig godt mundtligt og skriftligt.
Hvad kan du forvente dig af os?

  • En spændende og udfordrende hverdag i dialog med mange forskellige mennesker.
  • Et professionelt miljø med en åben og uformel omgangstone.
  • Dygtige og engagerede kolleger, der ved, at de kun bliver bedre gennem samarbejde og aktiv videndeling.
  • Gode muligheder for at udvikle dine kompetencer og bidrage til videreudviklingen af vores løsninger.
  • Høj prioritering af sundhed og trivsel.
  • Arbejdstid på 15 timer/ugen.
Om os
Danmarks Miljøportal er et fællesoffentligt partnerskab mellem Miljø- og Ligestillingsministeriet, KL og Danske Regioner. Miljøportalen fungerer som en selvstændig portal, som opererer på tværs af myndighedsgrænser. Vi opbevarer og udstiller data, som bruges i offentlig sagsbehandling inden for en række områder.

Danmarks Miljøportal er en arbejdsplads med tæt samarbejde på tværs af vores teams.

Yderligere oplysninger
Kan fås hos Drifts- og Vedligeholdelseschef, Ane Klok, tlf. +45 31 36 17 27 og funktionsleder for Platform Development, tlf. Mikkel Tewes på +45 31 70 02 15.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK).

Sådan søger du
Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, herunder dokumentation for igangværende uddannelse og beståede eksamener (inkl. karakterer) samt oplysninger om tidligere beskæftigelse m.v senest den 7. oktober 2024 kl. 12:00.

Samtaler forventes at holdes den 17. oktober 2024.

Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2024 eller snarest derefter.

Synes du, det er spændende og motiverende at arbejde med kundeservice og brugersupport, og kan du lide at hjælpe andre til succesoplevelser i forbindelse med deres opgaveløsning i hverdagen? Har du flair for IT eller GIS? Så har vi et udviklende og udfordrende job til dig, der brænder for at give vores mange forskellige brugere en professionel kundeservice. Du bliver en del af et dedikeret supportteam på 6 personer, som håndterer ca. 3.600 kundehenvendelser om året. Vi servicerer Miljøportalens ca. 100.000 brugere som omfatter statslige, regionale og kommunale sagsbehandlere, virksomheder og borgere samt ikke mindst IT-udviklere som arbejder med de 100 systemer, der integrerer til Danmarks Miljøportal. Al vores support håndteres i ZenDesk. Jobbet I åbningstiden for kundesupport har vi travlt med at løse alt fra lette til mere komplekse problemstillinger for vores kunder. Opgaver som ikke kan løses umiddelbart videre ekspederes til vores system og vedligeholdelses leverandører, for videre sagsløsning. Hvorfor der arbejdes en del med sagsopfølgning og leverandørstyring. Dine opgaver Varetagelse af support hos Danmarks Miljøportal. Herunder sagsløsning og sagsopfølgning. Produktspecialist på udvalgte produkter. Indberetning og opfølgning på systemfejl. Løbende kompetenceopbygning, så vi kan håndtere flest muligt sager selv. Brugeradministration. Opbygning og vedligeholdelse af brugervejledninger. Afholdelse og opbygning af Webinarer m.v. Test af nye produkter og produktændringer i samarbejde interne og eksterne testpersoner. Om dig Du har IT viden, så du ved hvordan eksempelvis en webservice fungerer og har erfaring med kundesupport af digitale løsninger. Du har en god energi og en åben og kommunikerende personlighed. Du trives med en arbejdsdag med nye udfordringer, og synes, det er sjovt at være problemløser. Du er stærk på telefonisk support, ligesom det falder dig naturligt at være nysgerrig. Du formår at bevare overblikket og få prioriteret dine opgaver, samtidig med at du opretholder en hjælpsom og imødekommende kundeservice. Du er god til at lytte og analysere brugernes problemstillinger, så du kan sætte ind med den rette løsning. Vi forventer, at du er opsøgende på viden og har lyst til at yde god service og kan formulere dig godt mundtligt og skriftligt. Hvad kan du forvente dig af os? En spændende og udfordrende hverdag i dialog med mange forskellige mennesker. Et professionelt miljø med en åben og uformel omgangstone. Dygtige og engagerede kolleger, der ved, at de kun bliver bedre gennem samarbejde og aktiv videndeling. Gode muligheder for at udvikle dine kompetencer og bidrage til videreudviklingen af vores løsninger. Høj prioritering af sundhed og trivsel. Arbejdstid på 15 timer ugen. Om os Danmarks Miljøportal er et fællesoffentligt partnerskab mellem Miljø- og Ligestillingsministeriet, KL og Danske Regioner. Miljøportalen fungerer som en selvstændig portal, som opererer på tværs af myndighedsgrænser. Vi opbevarer og udstiller data, som bruges i offentlig sagsbehandling inden for en række områder. Danmarks Miljøportal er en arbejdsplads med tæt samarbejde på tværs af vores teams. Yderligere oplysninger Kan fås hos Drifts- og Vedligeholdelseschef, Ane Klok, tlf. 45 31 36 17 27 og funktionsleder for Platform Development, tlf. Mikkel Tewes på 45 31 70 02 15. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Sådan søger du Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, herunder dokumentation for igangværende uddannelse og beståede eksamener (inkl. karakterer) samt oplysninger om tidligere beskæftigelse m.v senest den 7. oktober 2024 kl. 12:00. Samtaler forventes at holdes den 17. oktober 2024. Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2024 eller snarest derefter.1000ADK_DG_MAGDKDanmark-12024-10-07T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=183234&DepartmentId=7960&MediaId=4161&SkipAdvertisement=true&utm_medium=talentech_publishing&utm_source=jobnetEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn4893513Danmarks Miljøportal Digital Miljøforvaltning11Nyropsgade 301602København V+4531361727DKDanmark0366413387DKDanmarkDKDanmark62StudenterjobMagisterjobIkke kategoriseret173Administration366413387
Nyropsgade 30
1602København VDKDanmark
da-DK

Studentermedhjælper søges

Danmarks Miljøportal Digital Miljøforvaltning

København, Storkøbenhavn

Indrykket
01-10-2024
Praktisk information
Oprettet
01-10-2024
Udløber
07-10-2024
Kviknummer
LJA-85715892
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

Synes du, det er spændende og motiverende at arbejde med kundeservice og brugersupport, og kan du lide at hjælpe andre til succesoplevelser i forbindelse med deres opgaveløsning i hverdagen? Har du flair for IT eller GIS? Så har vi et udviklende og udfordrende job til dig, der brænder for at give vores mange forskellige brugere en professionel kundeservice.

Du bliver en del af et dedikeret supportteam på 6 personer, som håndterer ca. 3.600 kundehenvendelser om året.

Vi servicerer Miljøportalens ca. 100.000 brugere som omfatter statslige, regionale og kommunale sagsbehandlere, virksomheder og borgere samt ikke mindst IT-udviklere som arbejder med de 100 systemer, der integrerer til Danmarks Miljøportal. Al vores support håndteres i ZenDesk.

Jobbet
I åbningstiden for kundesupport har vi travlt med at løse alt fra lette til mere komplekse problemstillinger for vores kunder. Opgaver som ikke kan løses umiddelbart videre ekspederes til vores system og vedligeholdelses leverandører, for videre sagsløsning. Hvorfor der arbejdes en del med sagsopfølgning og leverandørstyring.

Dine opgaver

  • Varetagelse af support hos Danmarks Miljøportal. Herunder sagsløsning og sagsopfølgning.
  • Produktspecialist på udvalgte produkter.
  • Indberetning og opfølgning på systemfejl.
  • Løbende kompetenceopbygning, så vi kan håndtere flest muligt sager selv.
  • Brugeradministration.
  • Opbygning og vedligeholdelse af brugervejledninger.
  • Afholdelse og opbygning af Webinarer m.v.
  • Test af nye produkter og produktændringer i samarbejde interne og eksterne testpersoner.
Om dig

  • Du har IT viden, så du ved hvordan eksempelvis en webservice fungerer og har erfaring med kundesupport af digitale løsninger.
  • Du har en god energi og en åben og kommunikerende personlighed.
  • Du trives med en arbejdsdag med nye udfordringer, og synes, det er sjovt at være problemløser.
  • Du er stærk på telefonisk support, ligesom det falder dig naturligt at være nysgerrig.
  • Du formår at bevare overblikket og få prioriteret dine opgaver, samtidig med at du opretholder en hjælpsom og imødekommende kundeservice.
  • Du er god til at lytte og analysere brugernes problemstillinger, så du kan sætte ind med den rette løsning.
  • Vi forventer, at du er opsøgende på viden og har lyst til at yde god service og kan formulere dig godt mundtligt og skriftligt.
Hvad kan du forvente dig af os?

  • En spændende og udfordrende hverdag i dialog med mange forskellige mennesker.
  • Et professionelt miljø med en åben og uformel omgangstone.
  • Dygtige og engagerede kolleger, der ved, at de kun bliver bedre gennem samarbejde og aktiv videndeling.
  • Gode muligheder for at udvikle dine kompetencer og bidrage til videreudviklingen af vores løsninger.
  • Høj prioritering af sundhed og trivsel.
  • Arbejdstid på 15 timer/ugen.
Om os
Danmarks Miljøportal er et fællesoffentligt partnerskab mellem Miljø- og Ligestillingsministeriet, KL og Danske Regioner. Miljøportalen fungerer som en selvstændig portal, som opererer på tværs af myndighedsgrænser. Vi opbevarer og udstiller data, som bruges i offentlig sagsbehandling inden for en række områder.

Danmarks Miljøportal er en arbejdsplads med tæt samarbejde på tværs af vores teams.

Yderligere oplysninger
Kan fås hos Drifts- og Vedligeholdelseschef, Ane Klok, tlf. +45 31 36 17 27 og funktionsleder for Platform Development, tlf. Mikkel Tewes på +45 31 70 02 15.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK).

Sådan søger du
Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, herunder dokumentation for igangværende uddannelse og beståede eksamener (inkl. karakterer) samt oplysninger om tidligere beskæftigelse m.v senest den 7. oktober 2024 kl. 12:00.

Samtaler forventes at holdes den 17. oktober 2024.

Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2024 eller snarest derefter.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu

Del dette job

Praktisk information
Oprettet
01-10-2024
Udløber
07-10-2024
Kviknummer
LJA-85715892
Jobtype
Studenterjob
Fag
Administration
Beliggenhed
Gem annonce