LJA-85487098JobNet-60481802024-05-16T11:55:38.630Studentermedhjælper søges til HR-opgaver i Bygningsstyrelsen i KøbenhavnVil du bruge dine HR-evner i praksis? Hos os vil du få mulighed for at dykke ned i administrative HR-opgaver og være med til at forme vores employer branding for studentermedhjælpere.

Om os
Bygningsstyrelsen er statens ejendomsvirksomhed og bygherre. Vi har ansvar for at levere attraktive og bæredygtige rammer og arbejdspladser til vores kunder universiteterne, politiet, domstolene og ministerierne.

Som studentermedhjælper hos os kan du prøve dine akademiske evner af i praksis samtidig med, at du vil få indsigt i en række processer inden for personaleadministration, rekruttering og employer branding.

I HR er vi 11 kolleger med stærke kompetencer inden for blandt andet løn og administration, rekruttering, employer branding, onboarding, ledelsesudvikling og facilitering. Vi leverer gode resultater, sætter pris på humor, og prioriterer et godt kollegaskab, hvor vi hjælper hinanden med opgaveløsningen.

Din rolle
Som student hos os, vil du få mulighed for at arbejde med en bred vifte af HR-opgaver primært inden for hele den administrative del af rekrutteringsprocessen og employer branding for vores nuværende og kommende studentermedhjælpere.

I stillingen vil der derudover være en række andre ad hoc-opgaver af administrativ karakter relateret til HR, som du vil skulle hjælpe dine kollegaer med.

Dine arbejdsopgaver vil eksempelvis være at:

  • være ansvarlig for den administrative del af ansættelser af studentermedhjælpere
  • hjælpe med personaleadministrative opgaver for alle ansatte, f.eks. tidsregistrering, uopfordrede ansøgninger, indtaste ansættelser og fratrædelser i systemer, nyheder på intranet og besvare diverse spørgsmål
  • facilitere og koordinere sociale og faglige initiativer for alle vores studentermedhjælpere
Du vil fra start af blive tildelt en mentor til din oplæring, som også vil hjælpe dig med dine opgaver.

Hvem er du?
Vi forestiller os, at du er studerende på en bachelor- eller kandidatuddannelse inden for HR-området eller lignende. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring inden for personaleadministration og/eller employer branding.

Derudover er det vigtigt for os, at du:

  • har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • arbejder struktureret med sans for detaljen
  • tager ansvaret for dine egne opgaver i kombination med tæt samarbejde med øvrige kolleger
  • har mod på at facilitere arrangementer for de andre studentermedhjælpere
Vi kan til gengæld give dig selvstændige opgaver og stort frirum, samtidig med at du får støtte og solid administrativ erfaring.

Ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitlig 15 timer og er som udgangspunkt fordelt på to faste ugentlige arbejdsdage. Vi synes, det er vigtigt, at du som studerende har mulighed for at kombinere studier og arbejde på en god måde, og vi er derfor fleksible i forhold til eksamensperioder og lignende. Vi forventer også, at fleksibilitet går den anden vej i forbindelse med større deadlines.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til organisationsaftalen mellem staten og HK. Vores studenter aflønnes med 148 kr. pr. time og et yderligere tillæg, hvis du er på kandidatuddannelsen. Bygningsstyrelsen er en styrelse under Transportministeriet, og dit ansættelsesområde vil derfor være ministeriet med til enhver tid tilhørende styrelser. Dit arbejdssted vil være Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V.

I Bygningsstyrelsen arbejder vi aktivitetsbaseret. Vi har valgt den aktivitetsbaserede indretning og en positiv tilgang til delvis hjemmearbejde, fordi vi ønsker at styrke vores samarbejde og videndeling, skabe bedre mulighed for fordybelse samt understøtte et godt arbejdsmiljø med høj trivsel og fleksibilitet i hverdagen. Du kan læse mere om det HER.

Vi arbejder for at skabe en inkluderende arbejdsplads, som understøtter mangfoldighed. Derfor har vi en politik for diversitet, ligestilling og inklusion (den kan du læse HER), og vi har løbende indsatser, der skal gøre vores arbejdsplads tilgængelig for alle. Bl.a. har vi etableret et refleksionsrum, som kan bruges af medarbejdere, der har brug for pause eller bøn undervejs i arbejdsdagen.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen? Så er du mere end velkommen til at kontakte HR-chef Susanne Nielsen på tlf.: 41 70 10 49 eller fuldmægtig Sophia van Deurs på tlf.: 41 70 14 21.

Lyder stillingen som noget for dig? Så tøv ikke med at sende os din ansøgning, CV og seneste karakterudskrift senest mandag den 3. juni 2024. Vi forventer at holde 1. samtale i uge 23 og 2. samtale i uge 24. Den 2. samtale vil blandt andet tage udgangspunkt i en mindre opgave, som fremsendes inden samtalen.

Du søger stillingen via linket på denne side eller på www.bygst.dk/job. Når du har sendt ansøgningen, vil du modtage en kvittering på, at vi har modtaget din ansøgning. Vi håber at kunne byde dig velkommen den 1. august 2024.

Om Bygningsstyrelsen
Vil du læse mere om, hvem vi er, og hvad vi gør, kan du gøre det HER, og du kan ligeledes læse om vores medarbejderes karrierehistorier HER. Du kan også få et indblik i, hvad der aktuelt sker i Bygningsstyrelsen på vores LinkedIn profil HER.

100IDK_DG_MAGDKDanmark-12024-06-03T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=180102&DepartmentId=7832&MediaId=4050&SkipAdvertisement=true&utm_medium=talentech_publishing&utm_source=jobnetEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn1946874Bygningsstyrelsen11Carsten Niebuhrs Gade 431577København V41701041DKDanmark155.6557795012.51240110366333617SusanneNielsen1577SUN@bygst.dkKøbenhavn VDKDanmarkDKDanmark62StudenterjobMagisterjobIkke kategoriseret173Administration366333617
Carsten Niebuhrs Gade 43,1577 København V 43
1577København VDKDanmark
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper søges til HR-opgaver i Bygningsstyrelsen i København

Bygningsstyrelsen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
16-05-2024
Kontakt
Bygningsstyrelsen
Carsten Niebuhrs Gade 43
1577 København V
Tlf
41701041
Kontakt
Susanne Nielsen
1577 København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet
16-05-2024
Udløber
03-06-2024
Kviknummer
LJA-85487098
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

Vil du bruge dine HR-evner i praksis? Hos os vil du få mulighed for at dykke ned i administrative HR-opgaver og være med til at forme vores employer branding for studentermedhjælpere.

Om os
Bygningsstyrelsen er statens ejendomsvirksomhed og bygherre. Vi har ansvar for at levere attraktive og bæredygtige rammer og arbejdspladser til vores kunder universiteterne, politiet, domstolene og ministerierne.

Som studentermedhjælper hos os kan du prøve dine akademiske evner af i praksis samtidig med, at du vil få indsigt i en række processer inden for personaleadministration, rekruttering og employer branding.

I HR er vi 11 kolleger med stærke kompetencer inden for blandt andet løn og administration, rekruttering, employer branding, onboarding, ledelsesudvikling og facilitering. Vi leverer gode resultater, sætter pris på humor, og prioriterer et godt kollegaskab, hvor vi hjælper hinanden med opgaveløsningen.

Din rolle
Som student hos os, vil du få mulighed for at arbejde med en bred vifte af HR-opgaver primært inden for hele den administrative del af rekrutteringsprocessen og employer branding for vores nuværende og kommende studentermedhjælpere.

I stillingen vil der derudover være en række andre ad hoc-opgaver af administrativ karakter relateret til HR, som du vil skulle hjælpe dine kollegaer med.

Dine arbejdsopgaver vil eksempelvis være at:

  • være ansvarlig for den administrative del af ansættelser af studentermedhjælpere
  • hjælpe med personaleadministrative opgaver for alle ansatte, f.eks. tidsregistrering, uopfordrede ansøgninger, indtaste ansættelser og fratrædelser i systemer, nyheder på intranet og besvare diverse spørgsmål
  • facilitere og koordinere sociale og faglige initiativer for alle vores studentermedhjælpere
Du vil fra start af blive tildelt en mentor til din oplæring, som også vil hjælpe dig med dine opgaver.

Hvem er du?
Vi forestiller os, at du er studerende på en bachelor- eller kandidatuddannelse inden for HR-området eller lignende. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring inden for personaleadministration og/eller employer branding.

Derudover er det vigtigt for os, at du:

  • har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • arbejder struktureret med sans for detaljen
  • tager ansvaret for dine egne opgaver i kombination med tæt samarbejde med øvrige kolleger
  • har mod på at facilitere arrangementer for de andre studentermedhjælpere
Vi kan til gengæld give dig selvstændige opgaver og stort frirum, samtidig med at du får støtte og solid administrativ erfaring.

Ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitlig 15 timer og er som udgangspunkt fordelt på to faste ugentlige arbejdsdage. Vi synes, det er vigtigt, at du som studerende har mulighed for at kombinere studier og arbejde på en god måde, og vi er derfor fleksible i forhold til eksamensperioder og lignende. Vi forventer også, at fleksibilitet går den anden vej i forbindelse med større deadlines.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til organisationsaftalen mellem staten og HK. Vores studenter aflønnes med 148 kr. pr. time og et yderligere tillæg, hvis du er på kandidatuddannelsen. Bygningsstyrelsen er en styrelse under Transportministeriet, og dit ansættelsesområde vil derfor være ministeriet med til enhver tid tilhørende styrelser. Dit arbejdssted vil være Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V.

I Bygningsstyrelsen arbejder vi aktivitetsbaseret. Vi har valgt den aktivitetsbaserede indretning og en positiv tilgang til delvis hjemmearbejde, fordi vi ønsker at styrke vores samarbejde og videndeling, skabe bedre mulighed for fordybelse samt understøtte et godt arbejdsmiljø med høj trivsel og fleksibilitet i hverdagen. Du kan læse mere om det HER.

Vi arbejder for at skabe en inkluderende arbejdsplads, som understøtter mangfoldighed. Derfor har vi en politik for diversitet, ligestilling og inklusion (den kan du læse HER), og vi har løbende indsatser, der skal gøre vores arbejdsplads tilgængelig for alle. Bl.a. har vi etableret et refleksionsrum, som kan bruges af medarbejdere, der har brug for pause eller bøn undervejs i arbejdsdagen.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen? Så er du mere end velkommen til at kontakte HR-chef Susanne Nielsen på tlf.: 41 70 10 49 eller fuldmægtig Sophia van Deurs på tlf.: 41 70 14 21.

Lyder stillingen som noget for dig? Så tøv ikke med at sende os din ansøgning, CV og seneste karakterudskrift senest mandag den 3. juni 2024. Vi forventer at holde 1. samtale i uge 23 og 2. samtale i uge 24. Den 2. samtale vil blandt andet tage udgangspunkt i en mindre opgave, som fremsendes inden samtalen.

Du søger stillingen via linket på denne side eller på www.bygst.dk/job. Når du har sendt ansøgningen, vil du modtage en kvittering på, at vi har modtaget din ansøgning. Vi håber at kunne byde dig velkommen den 1. august 2024.

Om Bygningsstyrelsen
Vil du læse mere om, hvem vi er, og hvad vi gør, kan du gøre det HER, og du kan ligeledes læse om vores medarbejderes karrierehistorier HER. Du kan også få et indblik i, hvad der aktuelt sker i Bygningsstyrelsen på vores LinkedIn profil HER.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Bygningsstyrelsen
Carsten Niebuhrs Gade 43
1577 København V
Tlf
41701041
Kontaktperson
Susanne Nielsen
Adresse
1577 København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet
16-05-2024
Udløber
03-06-2024
Kviknummer
LJA-85487098
Jobtype
Studenterjob
Fag
Administration
Beliggenhed