LJA-85130017JobNet-59448632023-11-27T14:16:59.277Studentermedhjælper til HR i Beskæftigelses- og IntegrationsforvaltningenHar du gode tekniske færdigheder og interesse for kommunikation? Vil du være med til at sikre, at HR-indholdet på vores nye intranet er forståeligt og tilgængeligt for medarbejderne i Danmarks største beskæftigelsesforvaltning? Så er du måske vores nye studentermedhjælper.

Om os
Vi er en HR-enhed på 10 medarbejdere, en souschef og en kontorchef, der leverer gode løsninger og understøtter hele Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens ca. 2.000 medarbejdere. Hos os vil du igennem dine opgaver få en god forståelse for bredden i HR-området og for arbejdet i en stor organisation. Enheden består af ret forskellige mennesker, som er rummelige, uformelle i samarbejdet, og så har vi let til grin.

Dine opgaver
Vi skal have nyt intranet i kommunen, og i den forbindelse skal alle sider flyttes til en ny platform. Flytningen er samtidig en mulighed for at gentænke form og indhold på vores HR-sider. I forbindelse med flytningen skal vi implementere tilgængelighed for medarbejdere med handicap eller funktionsnedsættelser på alle sider og filer.

HRs sider og filer har stor betydning for hele Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, og vi har brug for din hjælp til at sikre den bedst mulige implementering. Ud over arbejdet med intranettet kan der være forskellige ad hoc-opgaver, fx inden for databearbejdning, analyse og udarbejdelse af materiale, fx PowerPoints.

Dine arbejdsopgaver vil primært være
  • Flytning af HR-sider til ny platform
  • Tilgængeliggørelse af filer herunder systematisering af filer, kildefiler og tilgængeliggjorte filer
  • Målrette og justere kommunikationen af HR-indhold på intranettet
  • Vedligeholdelse af intrasider
  • Databearbejdning og -analyse
  • Udarbejdelse af materiale og oplæg
  • Øvrige ad hoc-opgaver
Vi lægger vægt på, at du
  • er i gang med en relevant videregående uddannelse fx inden for IT eller kommunikation
  • har erfaring med webpublicering og kan arbejde i et CMS (gerne Drupal)
  • har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer og er meget systematisk anlagt
  • evt. har kendskab til tilgængeliggørelse
  • har erfaring med Excel
  • kan arbejde selvstændigt og sammen med andre
  • er struktureret, overholder deadlines og følger dine opgaver til dørs
  • er god til skriftlig formidling
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen finder sted i henhold til gældende aftaler om studerendes løn- og ansættelsesvilkår ved kontorarbejde. Din arbejdsplads vil være i Bernstorffsgade. Arbejdstiden er 12-15 timer om ugen alt efter, hvad der passer til dit studie.

Vi er meget fleksible i forhold til, hvilke dage på ugen, der passer bedst til dit skema, men vi forventer, at du er fleksibel i perioder, hvor der er fart på i afdelingen.

Tiltrædelse den 1. januar 2024 eller hurtigst muligt derefter.

Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Britta Moritza Eltard på 2728 7649.

Søg via linket senest søndag den 10. december 2023
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i uge 50.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.

Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her

101IDK_DG_MAGDKDanmark2023-12-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=196080&DepartmentId=19007&MediaId=4815&SkipAdvertisement=true&utm_medium=talentech_publishing&utm_source=jobnetEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3827730Københavns Kommune11Borups Allé 1772400København NV30341943DKDanmark3827730_logo_large.png3827730_logo_small.png0364987072BrittaMoritza Eltard2400København NVDKDanmarkDKDanmark62StudenterjobMagisterjobIkke kategoriseret173Administration364987072
Gyldenløvesgade
1600København VDKDanmark
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til HR i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Københavns Kommune

København, Storkøbenhavn

Indrykket
27-11-2023
Kontakt
Københavns Kommune
Borups Allé 177
2400 København NV
Tlf
30341943
Kontakt
Britta Moritza Eltard
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
27-11-2023
Udløber
10-12-2023
Kviknummer
LJA-85130017
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

Har du gode tekniske færdigheder og interesse for kommunikation? Vil du være med til at sikre, at HR-indholdet på vores nye intranet er forståeligt og tilgængeligt for medarbejderne i Danmarks største beskæftigelsesforvaltning? Så er du måske vores nye studentermedhjælper.

Om os
Vi er en HR-enhed på 10 medarbejdere, en souschef og en kontorchef, der leverer gode løsninger og understøtter hele Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens ca. 2.000 medarbejdere. Hos os vil du igennem dine opgaver få en god forståelse for bredden i HR-området og for arbejdet i en stor organisation. Enheden består af ret forskellige mennesker, som er rummelige, uformelle i samarbejdet, og så har vi let til grin.

Dine opgaver
Vi skal have nyt intranet i kommunen, og i den forbindelse skal alle sider flyttes til en ny platform. Flytningen er samtidig en mulighed for at gentænke form og indhold på vores HR-sider. I forbindelse med flytningen skal vi implementere tilgængelighed for medarbejdere med handicap eller funktionsnedsættelser på alle sider og filer.

HRs sider og filer har stor betydning for hele Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, og vi har brug for din hjælp til at sikre den bedst mulige implementering. Ud over arbejdet med intranettet kan der være forskellige ad hoc-opgaver, fx inden for databearbejdning, analyse og udarbejdelse af materiale, fx PowerPoints.

Dine arbejdsopgaver vil primært være

  • Flytning af HR-sider til ny platform
  • Tilgængeliggørelse af filer herunder systematisering af filer, kildefiler og tilgængeliggjorte filer
  • Målrette og justere kommunikationen af HR-indhold på intranettet
  • Vedligeholdelse af intrasider
  • Databearbejdning og -analyse
  • Udarbejdelse af materiale og oplæg
  • Øvrige ad hoc-opgaver
Vi lægger vægt på, at du
  • er i gang med en relevant videregående uddannelse fx inden for IT eller kommunikation
  • har erfaring med webpublicering og kan arbejde i et CMS (gerne Drupal)
  • har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer og er meget systematisk anlagt
  • evt. har kendskab til tilgængeliggørelse
  • har erfaring med Excel
  • kan arbejde selvstændigt og sammen med andre
  • er struktureret, overholder deadlines og følger dine opgaver til dørs
  • er god til skriftlig formidling
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen finder sted i henhold til gældende aftaler om studerendes løn- og ansættelsesvilkår ved kontorarbejde. Din arbejdsplads vil være i Bernstorffsgade. Arbejdstiden er 12-15 timer om ugen alt efter, hvad der passer til dit studie.

Vi er meget fleksible i forhold til, hvilke dage på ugen, der passer bedst til dit skema, men vi forventer, at du er fleksibel i perioder, hvor der er fart på i afdelingen.

Tiltrædelse den 1. januar 2024 eller hurtigst muligt derefter.

Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Britta Moritza Eltard på 2728 7649.

Søg via linket senest søndag den 10. december 2023
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i uge 50.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.

Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Københavns Kommune
Borups Allé 177
2400 København NV
Tlf
30341943
Kontaktperson
Britta Moritza Eltard
Adresse
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
27-11-2023
Udløber
10-12-2023
Kviknummer
LJA-85130017
Jobtype
Studenterjob
Fag
Administration
Beliggenhed