LJA-85120363JobNet-59449322023-11-23T09:13:43.103Studentermedhjælper til intern kommunikation og employer brandingInteresserer du dig for intern kommunikation og employer branding? Og kan du kommunikere om Skattestyrelsen som arbejdsplads levende og ligefremt til vores medarbejdere og potentielle medarbejdere? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger i Intern Kommunikation, Kultur og Brand.

Din mulighed for at omsætte teori til praksis
Vi kommunikerer til Skattestyrelens ca. 5.300 medarbejdere, potentielle medarbejdere og ca. 36.000 følgere på LinkedIn om vores arbejdsplads. Det forpligter. Faktisk har vi en ambition om at være én af Danmarks allerbedste arbejdspladser. Derfor har vi også høje ambitioner for vores kommunikation. Det gælder uanset, om vi kommunikerer i tekst, billeder, film eller i det direkte møde med vores målgrupper. De løsninger, vi skaber, skal påvirke adfærd og skabe tillid til Skattestyrelsen både nu og fremover.

I samarbejde med dine 11 nye kollegaer, kommer du bl.a. til at:
  • skrive portrætter til vores karrieresite på sktst.dk og nyheder til vores intranet
  • opdatere og vedligeholde vores intranet i SharePoint
  • assistere ved events og messer herunder forberedelse og pakning af materialer
  • hjælpe til ved to årlige ledersamlinger for alle Skattestyrelsens ledere herunder praktiske opgaver og udvikling af kommunikationsprodukter
  • være ansvarlig for håndteringen af vores fysiske employer branding materialer samt koordinere udsendelse af materialerne til vores kontorer rundt i landet
  • assistere ved mindre film- og fotograferingsopgaver.
  • hjælpe med andre ad hoc-opgaver.
Om dig
Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse inden for kommunikation, journalistik eller lignende. Vi ser gerne, at du har minimum to år tilbage af dit studie.

Vi lægger vægt på, at du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt. Du har en naturlig forståelse for brugervenlighed, webudvikling og kommunikation. Kombineret med din erfaring med digital kommunikation, dit gode overblik og sans for struktur skaber du kommunikation, der rammer målgruppen.

Du har gode samarbejdsevner og er opsøgende af natur, når du tilgår nye opgaver. Du vil gerne lære nyt og tilgår dagligdagens opgaver selvstændigt og med et smil.

Praktisk erfaring og indblik i en politisk drevet organisation
Som studentermedhjælper i Intern Kommunikation, Kultur og Brand får du praktisk erfaring indenfor en række kommunikationsdiscipliner. Vi udarbejder i fællesskab en udviklingsplan, hvor vi aftaler, hvordan vi kan hjælpe dig med at oparbejde eller styrke specifikke kompetencer inden for kommunikationsfaget.

Du får indblik i en politisk drevet organisation, hvor engagement, ambitioner og fart på er kendetegnende. Vi værdsætter et godt grin og har et stærkt fællesskab omkring vores opgaver, der er meningsfulde og vigtige. Vi lærer af hinanden, griner sammen og hjælpes ad.

Din kommende arbejdsplads
Intern Kommunikation, Kultur og Brand er ét af Skattestyrelsens i alt syv kommunikationskontorer, der hver dag kommunikerer til borgere, virksomheder, medarbejdere og potentielle medarbejdere. Vi arbejder sammen med resten af Skattestyrelsen for at sikre finansieringen af alt det, vi er fælles om.

Intern Kommunikation, Kultur og Brand er en del af Stab, som har til opgave at være bindeled mellem topledelsen og organisationen. Vi rådgiver organisationen og bidrager til, at topledelsen har det bedst mulige grundlag for at træffe beslutninger. Udover Intern Kommunikation, Kultur og Brand består Stab af Publikationer, Analyse & Sociale medier, Direktionssekretariatet, HR, Presse samt Sikkerhed & Organisation.

Arbejdstiden er 15-20 timer pr. uge med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, dit CV samt dokumentation for uddannelse senest mandag d. 4. december. Vi forventer at afholde samtaler i uge 49 50. Tiltrædelse er snarest muligt og senest 1. februar 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Intern Kommunikation, Kultur og Brand, Joan Gundersen på 72 37 66 78.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Der vil forud for ansættelse blive indhentet en straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Copenhagen Towers, Hannemanns Allé 25, 2300 København S. 
100IDK_DG_MAGDKDanmark2023-12-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=174424&DepartmentId=9408&MediaId=4126&utm_medium=talentech_publishing&utm_source=jobnetEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3743506Skatteforvaltningen, KBH, Hannemanns Allé 2511Hannemanns Allé 252300København S22402015DKDanmark0365073815JoanGundersen2300Joan.Gundersen@sktst.dkKøbenhavn SDKDanmarkDKDanmark62StudenterjobMagisterjobIkke kategoriseret173Administration365073815
Hannemanns Allé 25
2300København SDKDanmark
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til intern kommunikation og employer branding

Skatteforvaltningen, KBH, Hannemanns Allé 25

København, Storkøbenhavn

Indrykket
23-11-2023
Kontakt
Skatteforvaltningen, KBH, Hannemanns Allé 25
Hannemanns Allé 25
2300 København S
Tlf
22402015
Kontakt
Joan Gundersen
2300 København S
Danmark
Praktisk information
Oprettet
23-11-2023
Udløber
04-12-2023
Kviknummer
LJA-85120363
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

Interesserer du dig for intern kommunikation og employer branding? Og kan du kommunikere om Skattestyrelsen som arbejdsplads levende og ligefremt til vores medarbejdere og potentielle medarbejdere? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger i Intern Kommunikation, Kultur og Brand.

Din mulighed for at omsætte teori til praksis
Vi kommunikerer til Skattestyrelens ca. 5.300 medarbejdere, potentielle medarbejdere og ca. 36.000 følgere på LinkedIn om vores arbejdsplads. Det forpligter. Faktisk har vi en ambition om at være én af Danmarks allerbedste arbejdspladser. Derfor har vi også høje ambitioner for vores kommunikation. Det gælder uanset, om vi kommunikerer i tekst, billeder, film eller i det direkte møde med vores målgrupper. De løsninger, vi skaber, skal påvirke adfærd og skabe tillid til Skattestyrelsen både nu og fremover.

I samarbejde med dine 11 nye kollegaer, kommer du bl.a. til at:

  • skrive portrætter til vores karrieresite på sktst.dk og nyheder til vores intranet
  • opdatere og vedligeholde vores intranet i SharePoint
  • assistere ved events og messer herunder forberedelse og pakning af materialer
  • hjælpe til ved to årlige ledersamlinger for alle Skattestyrelsens ledere herunder praktiske opgaver og udvikling af kommunikationsprodukter
  • være ansvarlig for håndteringen af vores fysiske employer branding materialer samt koordinere udsendelse af materialerne til vores kontorer rundt i landet
  • assistere ved mindre film- og fotograferingsopgaver.
  • hjælpe med andre ad hoc-opgaver.
Om dig
Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse inden for kommunikation, journalistik eller lignende. Vi ser gerne, at du har minimum to år tilbage af dit studie.

Vi lægger vægt på, at du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt. Du har en naturlig forståelse for brugervenlighed, webudvikling og kommunikation. Kombineret med din erfaring med digital kommunikation, dit gode overblik og sans for struktur skaber du kommunikation, der rammer målgruppen.

Du har gode samarbejdsevner og er opsøgende af natur, når du tilgår nye opgaver. Du vil gerne lære nyt og tilgår dagligdagens opgaver selvstændigt og med et smil.

Praktisk erfaring og indblik i en politisk drevet organisation
Som studentermedhjælper i Intern Kommunikation, Kultur og Brand får du praktisk erfaring indenfor en række kommunikationsdiscipliner. Vi udarbejder i fællesskab en udviklingsplan, hvor vi aftaler, hvordan vi kan hjælpe dig med at oparbejde eller styrke specifikke kompetencer inden for kommunikationsfaget.

Du får indblik i en politisk drevet organisation, hvor engagement, ambitioner og fart på er kendetegnende. Vi værdsætter et godt grin og har et stærkt fællesskab omkring vores opgaver, der er meningsfulde og vigtige. Vi lærer af hinanden, griner sammen og hjælpes ad.

Din kommende arbejdsplads
Intern Kommunikation, Kultur og Brand er ét af Skattestyrelsens i alt syv kommunikationskontorer, der hver dag kommunikerer til borgere, virksomheder, medarbejdere og potentielle medarbejdere. Vi arbejder sammen med resten af Skattestyrelsen for at sikre finansieringen af alt det, vi er fælles om.

Intern Kommunikation, Kultur og Brand er en del af Stab, som har til opgave at være bindeled mellem topledelsen og organisationen. Vi rådgiver organisationen og bidrager til, at topledelsen har det bedst mulige grundlag for at træffe beslutninger. Udover Intern Kommunikation, Kultur og Brand består Stab af Publikationer, Analyse & Sociale medier, Direktionssekretariatet, HR, Presse samt Sikkerhed & Organisation.

Arbejdstiden er 15-20 timer pr. uge med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, dit CV samt dokumentation for uddannelse senest mandag d. 4. december. Vi forventer at afholde samtaler i uge 49 50. Tiltrædelse er snarest muligt og senest 1. februar 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Intern Kommunikation, Kultur og Brand, Joan Gundersen på 72 37 66 78.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Der vil forud for ansættelse blive indhentet en straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Copenhagen Towers, Hannemanns Allé 25, 2300 København S. 

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Skatteforvaltningen, KBH, Hannemanns Allé 25
Hannemanns Allé 25
2300 København S
Tlf
22402015
Kontaktperson
Joan Gundersen
Adresse
2300 København S
Danmark
Praktisk information
Oprettet
23-11-2023
Udløber
04-12-2023
Kviknummer
LJA-85120363
Jobtype
Studenterjob
Fag
Administration
Beliggenhed