LJA-840469042022-09-20T00:00:00Sundheds- og Omsorgsforvaltningen søger HR-generalist med analytisk tilgang og organisationsforståelse

Vil du være med til at skabe gode arbejdsliv for medarbejderne i landets største Sundheds- og Omsorgsforvaltning? Vil du arbejde med en bred pallette af indsatser, som understøtter, at vores sundhedsfaglige medarbejdere har høj arbejdsglæde og bliver længe i deres job?

Hos os hænger politikernes ambitioner tæt sammen med de HR-strategiske dagsordener, og vi er med til at finde løsninger på tidens vigtigste samfundsudfordringer. Opgaverne udvikler sig og ændres løbende, så vi har brug for en HR-medarbejder med generalistkompetencer, der kan indgå i flere forskellige udviklingsopgaver.

Du kan blive en succes i jobbet, hvis du er god til at samarbejde, er nysgerrig på at forstå organisationens ønsker og behov og er indstillet på at udvikle og afprøve nye løsninger.

Opgaverne kan fx være:

  • Igangsætte og følge indsatser, som kan styrke det gode arbejdsliv på forvaltningens arbejdspladser
  • udvikle og afprøve indsatser, som kan medvirke til at forebygge stress og nedslidning, fx en ændret pausekultur, øget indflydelse på arbejdsopgaver og arbejdstid
  • Analyser af arbejdstid og fleksibilitet, fx muligheder for ændrede varslingsregler, regler for merarbejde mv.
  • Udvikle og afprøve indsatser på seniorområdet, så vi i højere grad kan fastholde medarbejdere, som er sidst i deres karriere
  • Udvikle ligestillingsinitiativer, som sikrer, at forvaltningen kan nå Københavns Kommunes ligestillingsmål 

Du bliver en del af en strategisk HR-udviklingsafdeling. Vi arbejder i en programorganisering, hvor man sammen med dygtige kolleger har stort handlerum og stor indflydelse på opgaverne. Vi har gode muligheder for og økonomi til  at gennemføre analyser, afprøve nye indsatser, samt finde ud af, hvad der virker andre steder mv. Vi udvikler ideer og løsninger i tæt samarbejde med ledere og medarbejdere fra vores driftsenheder.

Hvad ønsker vi os af dig?

Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelse, en analytisk tilgang og er god til projektledelse. Du kan fx være uddannet i HRM, sociologi, antropologi, arbejdslivsstudier eller lignende. Det er muligt at komme i betragtning til jobbet som nyuddannet, men vi lægger vægt på, at du i så fald har relevant erfaring og kan vise gode resultater fra større opgaver, studenterjob eller lign. Det kan også være, du har en del års erfaring fra et andet job, hvor du har arbejdet med HR-udvikling.

Vi forventer, at du kan begå dig og trives i en politisk styret organisation, hvor mange hensyn skal mødes, og hvor opgaverne og dagsordenerne flytter sig hurtigt.

Derudover vil vi gerne have, at du:

  • Har overblik, er struktureret, udadvendt og opsøgende
  • Er god til at samarbejde
  • Er god til at skrive
  • Har en analytisk tilgang og har forståelse for data
  • Har kendskab til sundheds- og ældreområdet (ikke et krav, men en fordel)

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdstidsregler på sundheds- og ældreområdet.

Vi har et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø med godt kollegafællesskab og humor. Vi har flekstid og gode muligheder for kompetenceudvikling.

Sådan søger du

Stillingen er til besættelse 1. december 2022. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den relevante faglige organisation på baggrund af gældende overenskomst. Vi har fleksibel arbejdstid, så stillingen kan være mellem 30 og 37 timer om ugen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Bergholdt på 2026 6508.

Send din ansøgning, cv og relevante eksamenspapirer via linket senest mandag den 10. oktober 2022

Vi holder første samtaler i uge 41 og anden samtaler i uge 43.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

101IDK_DG_MAGDKDanmark2022-10-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=186635&DepartmentId=20712&MediaId=4752&SkipAdvertisement=trueEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3126158Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen10Gyldenløvesgade 151600København VDKDanmarkDKDanmark3126158_logo_large.png3126158_logo_small.png155.6711617012.56865440363350105
Borups Allé 41
2200København NDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid7DeltidMagisterjobKommune0203HR og personale363350105
Rådhuspladsen 1
1550København VDKDanmark
da-DK
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sundheds- og Omsorgsforvaltningen søger HR-generalist med analytisk tilgang og organisationsforståelse

Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
20-09-2022
Kontakt
Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen
Gyldenløvesgade 15
1600 København V
Kontakt
Borups Allé 41
2200 København N
Danmark
Praktisk information
Oprettet
20-09-2022
Udløber
10-10-2022
Kviknummer
LJA-84046904
Jobtype
Fuldtid
Deltid
Arbejdsområde
HR og personale

Vil du være med til at skabe gode arbejdsliv for medarbejderne i landets største Sundheds- og Omsorgsforvaltning? Vil du arbejde med en bred pallette af indsatser, som understøtter, at vores sundhedsfaglige medarbejdere har høj arbejdsglæde og bliver længe i deres job?

Hos os hænger politikernes ambitioner tæt sammen med de HR-strategiske dagsordener, og vi er med til at finde løsninger på tidens vigtigste samfundsudfordringer. Opgaverne udvikler sig og ændres løbende, så vi har brug for en HR-medarbejder med generalistkompetencer, der kan indgå i flere forskellige udviklingsopgaver.

Du kan blive en succes i jobbet, hvis du er god til at samarbejde, er nysgerrig på at forstå organisationens ønsker og behov og er indstillet på at udvikle og afprøve nye løsninger.

Opgaverne kan fx være:

  • Igangsætte og følge indsatser, som kan styrke det gode arbejdsliv på forvaltningens arbejdspladser
  • udvikle og afprøve indsatser, som kan medvirke til at forebygge stress og nedslidning, fx en ændret pausekultur, øget indflydelse på arbejdsopgaver og arbejdstid
  • Analyser af arbejdstid og fleksibilitet, fx muligheder for ændrede varslingsregler, regler for merarbejde mv.
  • Udvikle og afprøve indsatser på seniorområdet, så vi i højere grad kan fastholde medarbejdere, som er sidst i deres karriere
  • Udvikle ligestillingsinitiativer, som sikrer, at forvaltningen kan nå Københavns Kommunes ligestillingsmål 

Du bliver en del af en strategisk HR-udviklingsafdeling. Vi arbejder i en programorganisering, hvor man sammen med dygtige kolleger har stort handlerum og stor indflydelse på opgaverne. Vi har gode muligheder for og økonomi til  at gennemføre analyser, afprøve nye indsatser, samt finde ud af, hvad der virker andre steder mv. Vi udvikler ideer og løsninger i tæt samarbejde med ledere og medarbejdere fra vores driftsenheder.

Hvad ønsker vi os af dig?

Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelse, en analytisk tilgang og er god til projektledelse. Du kan fx være uddannet i HRM, sociologi, antropologi, arbejdslivsstudier eller lignende. Det er muligt at komme i betragtning til jobbet som nyuddannet, men vi lægger vægt på, at du i så fald har relevant erfaring og kan vise gode resultater fra større opgaver, studenterjob eller lign. Det kan også være, du har en del års erfaring fra et andet job, hvor du har arbejdet med HR-udvikling.

Vi forventer, at du kan begå dig og trives i en politisk styret organisation, hvor mange hensyn skal mødes, og hvor opgaverne og dagsordenerne flytter sig hurtigt.

Derudover vil vi gerne have, at du:

  • Har overblik, er struktureret, udadvendt og opsøgende
  • Er god til at samarbejde
  • Er god til at skrive
  • Har en analytisk tilgang og har forståelse for data
  • Har kendskab til sundheds- og ældreområdet (ikke et krav, men en fordel)

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdstidsregler på sundheds- og ældreområdet.

Vi har et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø med godt kollegafællesskab og humor. Vi har flekstid og gode muligheder for kompetenceudvikling.

Sådan søger du

Stillingen er til besættelse 1. december 2022. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den relevante faglige organisation på baggrund af gældende overenskomst. Vi har fleksibel arbejdstid, så stillingen kan være mellem 30 og 37 timer om ugen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Bergholdt på 2026 6508.

Send din ansøgning, cv og relevante eksamenspapirer via linket senest mandag den 10. oktober 2022

Vi holder første samtaler i uge 41 og anden samtaler i uge 43.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på akademikerjob.dk

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen
Gyldenløvesgade 15
1600 København V
Kontaktperson
Adresse
Borups Allé 41
2200 København N
Danmark
Praktisk information
Oprettet
20-09-2022
Udløber
10-10-2022
Kviknummer
LJA-84046904
Jobtype
Fuldtid
Deltid
Fag
HR og personale
Beliggenhed